וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון הדרי: "איסלם כנעאן מחוק. בנצרת הוא לא יחזור לשחק"

יצחק סולומון

4.8.2008 / 13:27

מאמן אחי נצרת רתח מזעם על השחקן שטס לסגור בפניארול האורוגוואית. "הוא לא יכול להבריז כך". בנצרת אמרו: "הוא עוד יתחנן לחזור"

"מבחינתי הוא מחוק. הוא יכול ללכת לאן שהוא רוצה, למכבי אחי נצרת הוא לא יחזור, כל עוד אני מאמן הקבוצה", זעם שמעון הדרי, לאחר שהמגן השמאלי איסלם כנעאן הודיע לו כי הוא טס לסגור בקבוצת פניארול מונטווידאו, אחת מקבוצות הפאר של הכדורגל באורוגוואי.

"מבחינתי הוא לא שחקן שלנו", הוסיף הדרי שרתח. "שחקן שעושה הכנה לליגה עם קבוצה, יוצא איתה למחנה אימונים בחו"ל, ויודע שבונים עליו, לא יכול להבריז בצורה כזו".

הדרי הסביר למה יצא קצפו: "כנעאן אמר שההצעה באה לו במפתיע, אבל אני טוען שהצעה כזו לא מתבשלת תוך 24 שעות. זה התבשל כבר הרבה זמן". בעוד שהשחקן טען שיצא לסגור ללא מבחנים בקבוצה מאורוגוואי, בנצרת מטילים ספק בדברים ואומרים: "הוא עוד יתחנן לחזור".

בנצרת חושדים שמי ששידך בין הצדדים הוא כדורגלן העבר, דניאל גוטיירס, שנמצא בקשר עם כנעאן, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה, שבעונה החולפת שיחק בבני סכנין.

בינתיים החליטה הקבוצה לשחרר את הזר מבורקינה פאסו, סומהילי טסמבדו, שיצא עם הקבוצה למחנה ברומניה. הקשר ברייטנר קראבליו, ברזילאי ששיחק בעבר בקבוצה, אמור לנחות ולהצטרף לנצרת. החלוץ קרלוס צ'קאנה על סף סיכום.

יושב ראש מכבי אחי נצרת, כאיד אבו עייאש, המחזיק באופן אישי בכרטיס השחקן של החלוץ מקולומביה, קרלוס סבדיוס, הגיע עם ראשי אשדוד להבנות, לפיהן יקבל חצי מיליון שקל תמורת מכירת כרטיס השחקן שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully