וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנאים: "מקווה לתקוע יתד בנבחרת הצעירה"

יצחק סולומון

4.8.2008 / 12:53

קשרה הצעיר של בני סכנין לא התרגש מהזימון, אבל בונה על הישארות ארוכה בסגל. מאיר כהן סיכם לעונה נוספת, רבאח לא ישוחרר

"עכשיו חובת ההוכחה עלי", אומר קשר בני סכנין, חאמד גנאים, שזומן אתמול (שני) לסגל הנבחרת הצעירה של ישראל. גנאים, בן 20, מספר כי לא התרגש, משום שלפני שנה כבר קיבל זימון לסגל. "הייתי שם רק אימון אחד, אבל גיא לוי החליט לנפות אותי אחרי שאיבדתי את המקום בהרכב סכנין. אני מקווה שעכשיו אני בא לתקוע יתד בהרכב של הנבחרת", הוסיף הקשר הכשרוני.

גנאים סיפר ש"כולם התקשרו לברך, איחלו מזל טוב והצלחה. אני מקווה שהפעם הסיפור יהיה שונה מהפעם שעברה. אני מתכוון לעבוד קשה כי הכל תלוי בי. לייצג את המדינה זה כבוד גדול עבורי".

רק בשבוע שעבר סיכם הקשר לעונה נוספת, לא לפני שקיבל שדרוג משמעותי בשכרו. "אף פעם לא היה שלב שחשבתי לעזוב את בני סכנין", הוא אומר, ומסביר: "סכנין זה הבית שלי. באף מקום לא יתנו לי לשחק כמו שאני רוצה. פה נולדתי וגדלתי, כאן עושים לי הכי הרבה כבוד".

כמו כל שחקן צעיר, גם גנאים חולם להגיע לקבוצה גדולה. "מתאים לי לשחק בקבוצה שרוצה לזכות באליפות. בית"ר ירושלים? יש עוד מספיק קבוצות לא פחות טובות", הוא עוקף באלגנטיות את המכשול. אבל החלום הגדול שלו הוא להגיע לאירופה. "אני עוד צעיר, ומאמין שעם עבודה קשה אגיע בסופו של דבר למטרה".

מאיר כהן סיכם לעונה נוספת

שוער וקפטן בני סכנין, מאיר כהן, שחזר לאימוני הקבוצה ובשלב זה עורך אימוני ריצה בלבד, סיכם את תנאיו לעונה נוספת. כהן, שנעדר כמעט חודש בשל ניתוח להסרת התוספתן שעבר, ביקש לדחות את החתימה הרשמית בשבוע והסביר "אני לא חותם בשבוע ט' באב".

ראשי אחווה עראבה מליגה א' מגבירים את המאמצים בניסיון לצרף לקבוצתם את בן הכפר, המגן עבד רבאח. גם ראש מועצת עראבה נכנס לעובי הקורה, והצטרף למסע השכנועים שמופעלים על אנשי סכנין.

דובר בני סכנין, מונדר חלאילה אמר בתגובה: "עם כל הכבוד לעראבה, כפר שכן שאנחנו רוצים שיצליח, אנחנו דואגים בראש ובראשונה לאינטרסים של בני סכנין. עבד רבאח הוא חולייה חשובה בהרכב של סכנין, שחקן ליגת העל לגיטימי, שיש לו חוזה לעוד עונה אצלנו, לכן עם כל הכבוד שיש לנו לאנשי עראבה, עבד ימשיך לשחק בסכנין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully