וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארסיי מכוונת לתואר

4.8.2008 / 11:36

אחרי 15 שנים ללא תואר, בקבוצה מדרום צרפת מאמינים שהשנה זה יגיע. אריק גרטס: "הבוסים נתנו לי לקנות את השחקנים שרציתי"

הליגה הצרפתית היא הראשונה מבין הגדולות שיוצאת לדרך ובסוף השבוע הקרוב ייערך המחזור הראשון של העונה. למרות שליון תיחשב שוב למועמדת הבכירה לאליפות, הפעם נראה שגם בורדו וגם מארסיי יכולות לגזול ממנה את התואר בו זכתה בשבע השנים האחרונות.

אחרי 15 שנים ללא תואר, מאמן מארסיי, אריק גרטס, בטוח שהשנה זה יקרה. "אנחנו מאוד רוצים לזכות בתארים השנה", אמר הבלגי, שבשנה שעברה הוליך את הקבוצה למקום השלישי ולמוקדמות ליגת האלופות השנה, אחרי שהגיע לריביירה בספטמבר, כשהקבוצה הייתה ממוקמת במקום ה-16.

"פתיחת העונה תהווה גורם מכריע, במיוחד במארסיי, שהיא קבוצה שתמיד נמצאת תחת לחץ מאוד גדול", הוסיף הבלגי, שכשחקן רשם 86 הופעות בינלאומיות ובין היתר אימן גם את פ.ס.וו איינדהובן, קלאב ברוז', וגלאטסראיי, "כשהגעתי לקבוצה, המטרה שלי הייתה לגרום לאוהדים להיות מאחורינו, דבר שלא היה מובן מאליו באותו שלב. השנה נקבל תמיכה מ-60 אלף אוהדים, שזה דבר נהדר".

מארסיי איבדה בקיץ האחרון את סמיר נאסרי, שעזב לארסנל, אבל ביצעה שתי החתמות משמעויות בדמות הגעתם של חאתם בו ארפה מליון ושל בקארי קונה מניס. "הייתה לי האפשרות לבחור שחקנים", אמר גרטס, "הבוסים קנו את השחקנים שרציתי ואני מאמין שתהיה לנו עונה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully