וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידוביץ' לקראת בית"ר: "השעה לא טובה. יהיה חום כבד"

4.8.2008 / 18:33

מפגש גביע הטוטו בין מכבי חיפה לאלופה ייערך בשבת ב-15:15, החלה מכירת הכרטיסים. קורינתיאנס פנתה לרנאטו, זגורי עדיין לא חתם

שחקני מכבי חיפה יוצאים נגד החלטת ההתאחדות לכדורגל להקדים את המשחק מול בית"ר ירושלים. כפי שנמסר בהודעה לעיתונות של ההתאחדות, המשחק ייערך בשבת בשעה 15:15 במקום בשעה 17:00. השוער ניר דוידוביץ' אמר הערב (שני) כי "זאת שעה לא טובה למשחק כדורגל. אבל אם כך נקבע, נשחק. צריך לזכור שיש חום כבד, הקהל היה מעדיף להיות במקומות אחרים, נעימים וקרירים, בשעה הזו. אבל אנחנו לא תמיד משחקים מתי שנוח. העיקר שכל מי שצריך לצום, יצום". לקראת המשחק אמר השוער: "משחקי גביע הטוטו הם חלק מההכנה לליגה. אני מקווה שנמשיך להשתפר. הכי חשוב שנגיע מוכנים לליגה".

המאמן אלישע לוי הוסיף: "זאת לא השעה האידיאלית מבחינתנו. לשחק בשעה כזו זה לא תענוג גדול. לשחק קרוב מאוד לצום זה לא דבר שמקל על מי שרוצה לצום או לראות את המשחק".

ג'ון קולמה לא התאמן בגלל סיבות אישיות. החלוץ פרננדו ז'וזה צפוי לפתוח בהרכב מול בית"ר ולאחר המשחק הזה יחליט אלישע לוי האם הוא ימשיך להיבחן. שלומי ארבייטמן שמחלים מפציעה אמור לפתוח על הספסל.

האם זוז'ה הוא מה שאלישע לוי מחפש?

למרות ההערכה של מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, לחלוץ הברזילאי ז'וזה פרננדו, כלל לא בטוח שהשחקן יוחתם. בחיפה לא בטוחים שמדובר בחלוץ מטרה קלאסי, שחקן שלוי מחפש. עד אשר תתקבל החלטה לגביו, כנראה לאחר משחק גביע הטוטו מול בית"ר, לא צפויים להגיע זרים נוספים. ייתכן שהקשר הניגרי אוסיי ראנספורד יגיע במהלך השבועיים הקרובים לארץ.

קבוצת קורינתיאנס הברזילאית פנתה לקשר מכבי חיפה בעונה שעברה, רנאטו, כך עודכנו אנשי מכבי חיפה. אלישע לוי יסכים לצרפו אם בסופו של דבר רנאטו יסכים לחזור לישראל.

אתמול (ראשון) שוחח המנכ"ל איתמר צ'יזיק עם נציגיו של החלוץ עדן בן בסט, אך עדיין לא הושגה פשרה בנוגע להעברתו להפועל תל אביב. כרגע קיימים פערים של כ-200 אלף דולר בנוגע למחיר כרטיסו. בחיפה עדיין מציעים לשחקן לחתום על חוזה ארוך טווח, לשלוש שנים, תמורת כ-80 אלף דולר לעונה. הצדדים מעריכים שהסאגה תגיע לסיומה במהלך השבוע הקרוב.

חיפה כבר החלה הבוקר במכירת כרטיסים למשחק מול בית"ר ירושלים. נכון להיום, נראה כי הקשר ישראל זגורי, אחד מהשחקנים הצעירים והמוכשרים במכבי חיפה, לא יוכל ליטול חלק במשחק. הסיבה לכך: הקשר שעבר את גיל 18 סיים את חוזהו במועדון וטרם חתם על חוזה חדש. זגורי מתכוון לחתום על החוזה בצאת ט' באב, כלומר במהלך יום שני. העובדה שאין לו חוזה כרגע במכבי חיפה מונעת מראשי המועדון להפקיד את חוזהו בבקרה. "אין לזגורי חוזה ולכן הוא לא יוכל לשחק עד שלא נגיע איתו לסיכום", אישרו בחיפה. את השחקן מייצג אבי נימני.

עדכון ראשון: 10:33
עדכון אחרון: 18:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully