וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארב קיבל אור ירוק

4.8.2008 / 10:35

גודל קיבל את בקשת הקוורטרבק לחזור בו מהפרישה. הפאקרס: "הצטרפותו מבורכת". ניצחון לרדסקינס במשחק היכל התהילה

הזיעה חזרה לפניהם של אנשי גרין ביי פאקרס אתמול (ראשון), כשקומישינר ה-NFL רוג'ר גודל אישר לברט פארב את בקשת החזרה שלו לשחק, לאחר שעיכב את תשובתו בכמעט שבוע. המשמעות היא שפארב יכול להצטרף כעת למחנה האימונים של הפאקרס, ואמור להתייצב כבר היום. בפאקרס מביעים, לפחות כלפי חוץ, הסכמה: "אנו מברכים את ברט על חזרתו לקבוצה, הוא חלק בלתי נפרד ממנה", נמסר שם בהודעה שנשמעה מאולצת.

גרין ביי הציעה לפארב סכום של 25 מיליון דולר לעשר שנים בתמורה לכך שלא יחזור בו מפרישתו, אולם הקוורטרבק סירב. הפאקרס רמזו בימים האחרונים כי בניגוד לעמדתם מלפני כן, ייתכן טרייד על פארב אפילו בתוך בית ה-NFC צפון, משמע למינסוטה. בכל מקרה, בינתיים פארב הוא שחקן של גרין ביי.

גודל קיווה שהצדדים יגיעו להסכמה ותיכנן להשהות את החלטתו עד יום שני, אבל הבין שזה לא ישנה יותר מדי. "אני חושב שהייתי חייב לכפות עליהם את זה", אמר הקומישינר, "הגיע הזמן של פארב, של הפאקרס ושל האוהדים להחליט מה עושים".

במשחק היכל התהילה, שפתח את עונת משחקי קדם-העונה ב-NFL, ניצחה וושינגטון את אינדיאנפוליס 16:30. קולט ברנאן הרוקי הראה ניצוצות ברדסקינס עם 9 מ-10 ל-123 יארד ושני טאצ'דאונים, כשבצד של הקולטס מסר קווין גריי ל-160 יארד וטאצ'דאון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully