וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני עמוס: "זו הרגשה נפלאה, הטלפון לא מפסיק לצלצל"

מאת יצחק סולומון

3.8.2008 / 12:37

שוער קרית שמונה התרגש מזימונו לנבחרת הצעירה. "אני מייצג את כל הצפון". הקונגולזי הרמן נחת, יעבור בדיקות רפואיות וייבחן מול הפועל ת"א

"זו הרגשה נפלאה. הטלפון לא מפסיק לצלצל. אנשים מתקשרים לברך, לאחל הצלחה", מספר שוער עירוני קרית שמונה, דני עמוס, שהבוקר (ראשון) התבשר על ידי מנכ"ל הקבוצה יוסי אדרי כי מאמן הנבחרת הצעירה מוטי איווניר החליט לזמן אותו לאימוני הנבחרת.

עמוס, חייל בשרות סדיר, בן 21, שבחודש הבא ישתחרר מהצבא, אמר: "אני מייצג את קריית שמונה וכל תושבי הצפון. זו גאווה גדולה עבורי ועבור כל תושבי האזור. מאוד קיוויתי לקבל את הזימון, לכן כאשר יוסי התקשר אלי, לא התרגשתי".

דני עמוס הוא השחקן השלישי מקריית שמונה שמוזמן בשנים האחרונות לסגל הנבחרת הצעירה. קדמו לו וויאם עמאשה ואוהד אלגרבלי. "עכשיו חובת ההוכחה עלי. אני מקווה להצדיק את הזימון ולהוכיח שאני ראוי לסגל", אמר עמוס, שהבטיח להביא ביום שני לאימון הקבוצה עוגה ושתייה לחגוג את האירוע.

זימונו של עמוס הוא ניצחון פרטי ליושב הראש של קרית שמונה, איזי שירצקי, שמאמין מאוד בשוער הצעיר שלו, ובין היתר הבהיר לשביט אלימלך הוותיק בקיץ כי אם יישאר בקריה, ישמש כשוער משנה לעמוס.

הכדורגלן הקונגולזי לוקלי פרסטין הרמן נחת בארץ ויעבור בדיקות רפואיות. ביום שני הוא יצטרף לאימונים, וייבחן בסוף השבוע במשחק גביע הטוטו מול הפועל תל אביב.

כדורגלן העבר של המועדון, שרון אזולאי, שבשנים האחרונות שיחק בליגות הנמוכות, פרש מכדורגל בגיל 35 ומונה למאמן נערים ג' של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully