וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלות ראשונות

3.8.2008 / 13:21

ג'ייסון ביי חבט להומראן ב-2:12 של בוסטון על אוקלנד, מני רמירז וקייסי בלייק הלכו רחוק בניצחון הדודג'רס. ניצחון ליאנקיז על האיינג'לס

בוסטון - אוקלנד 2:12

אחרי שרשם את ריצת הניצחון ביום שישי, ג'ייסון ביי יכול לסמן וי נוסף. האאוטפילדר הטרי של בוסטון חבט להומר ראשון בפנוויי פארק, שהאפיל על השניים של קווין יוקיליס. "לא משנה איזו חולצה אני לובש, מדובר באותו המשחק ששיחקתי כל הקריירה", אמר ביי. ג'ון לסטר הגיש שבעה וניטרל חמישה וזכה בניצחון קל על הכוכבנית דיינה איבלנד, שיצא/ה אחרי שני אינינגים. אמיל בראון עם הומר לאייז.


קנזס סיטי - שיקגו וייט סוקס 7:9

מארק בהרלי נחבט כהוגן וספג שמונה ריצות ב-4.1 אינינגים, חוזה גיין, בילי באטלר ומיגל אוליבו ירו להומרים והרויאלס תקעו מקל בגלגלים של הוייט סוקס, שנשארו במקום הראשון רק בגלל ההפסד של מינסוטה. קייל דייויס זכה בניצחון וג'ואקים סוריה בשמירה. בגרביים הפציצו בריאן אנדרסון, ג'רמיין דיי, ג'ים ת'ומה ופול קונרקו להומר כל אחד.


ניו יורק יאנקיז - לוס אנג'לס איינג'לס 2:8

סוויפ? מייק מוסינה החליט שלא בבית שלו. מוס הגיש שבעה וקטל חמישה חובטים כדי לזכות את היאנקיז בניצחון ראשון בסדרה מול האיינג'לס. בובי אבריו, אלכס רודריגז, ווילסון בטמיט וחוזה מולינה חבטו רחוק, ג'רד וויבר רשם את ההפסד עם חמישה אינינגים.


טמפה ביי - דטרויט 3:9

הרייז לא נראו מוטרדים מהניצחונות של בוסטון ושל היאנקיז ושמרו על פער של שלושה משחקים בפסגה. אנדי זוננשטיין הגיש שישה וטיגן שישה ואבאן לונגוריה חבט להומר בטמפה ביי. קני רוג'רס רשם את ההפסד.


מינסוטה - קליבלנד 5:1

הטווינס שוב פיספסו הזדמנות לעלות לפסגה, כשפול בירד השבית אותם עם שבעה אינינגים נאים. קלי שופאק, המצוי בכושר חולני, חבט להומר בקליבלנד ודייויד דלוצ'י הוסיף אחד משלו. קווין סלואי עם ההפסד.


משחקים נוספים ב-AL:

טקסס - טורונטו 6:4
סיאטל - בולטימור 3:1

המטס ממשיכים להידרדר

יוסטון - ניו יורק מטס 4:5

אוי, אוי, אוי. מה יהיה עם הבולפן של המטס? חבטה של ג'ף בלום בפיגור 4:2 שלחה גם את מארק לורטה וגם את האנטר פנס לצלחת. שניהם הגיעו באותו זמן (אחד מבסיס שני ואחד מהשלישי) והתנגשו ברמון קסטרו, שלא הצליח לאחוז בכדור. התוצאה - שתי ריצות שהשוו ל-4:4 על בילי וגנר ואינינג עשירי שבסיומו נכנס לאנס ברקמן הביתה והנחיל לארון היילמן הפסד שני ביומיים. קאזו מאטסוי חבט להומר ביוסטון, חוזה ולוורדה רשם את הניצחון. מאמץ של יוהאן סנטנה עם 6.1 אינינגים ירד לטמיון, הומר לדמיון איסלי בניו יורק.


שיקגו קאבס - פיטסבורג 1:5

אחרי תקלת ליל שישי, הקאביז חזרו לנצח עם הופעה טובה של 6.1 וחמישה אינינגים של טד לילי. פול מאהולם רשם את ההפסד, שלוש חבטות לריד ג'ונסון בשיקגו, ששמרה על פער של ארבעה משחקים ממילווקי.


אטלנטה - מילווקי 4:2

סי.סי. סבאתיה התבלבל קצת באינינג הראשון, אבל אחרי שיצא ממנו בנזק של ריצה אחת בלבד המשיך 8.1 אינינגים, שבמהלכם קטל תשעה חובטים. הוא נעזר בשני הומרים של פרינס פילדר ובשמירה של סלומון טורס. הפסד לצ'רלי מורטון.


לוס אנג'לס דודג'רס - אריזונה 2:4

ולכל מי ששאל איפה מני רמירז, הנה הוא. הסלאגר ירה את ההומר הראשון שלו במדי הדודג'רס והכניס שני ריביז, כשאחריו חבט רכש חדש נוסף, קייסי בלייק, להומר. לוס אנג'לס צימקה את הפער מאריזונה למשחק אחד בלבד, הירוקי קורודה זכה בניצחון עם 7.1 אינינגים מצויינים ושש קטילות. צ'ן הו פארק עם השמירה, יוסמיירו פטיט עם ההפסד, מיגל מונטרו עם הומר לאריזונה.


פלורידה - קולורדו 3:5

המארלינס עקפו את המטס והתמקמו שניים במזרח, לאחר שריקי נולאסקו פירק 13 חובטים בשמונה אינינגים של עבודה, ג'ון בייקר חבט להומר וקווין גרג שמר בהצלחה. שני הומרים למאט הולידיי בקולורדו, ולריו דה לוס סנטוס עם ההפסד.


סט. לואיס - פילדלפיה 2:1

הפיליז ממשיכים להתייצב בעוד הקרדינלס התרחקו שוב למרחק של חמישה משחקים מהקאבס. הופעה מצויינת של שבעה וחמישה של ג'ו בלנטון האפילה על השבעה וארבעה של בריידן לופר, כשאת הניצחון רושם בלנטון בזכות הומר של גרג דובס באינינג השביעי. הומרים גם לריאן הווארד מפילדלפיה ולריאן לודוויק מסט. לואיס, שמירה לבראד לידג'.

תוצאות נוספות ב-NL:

סן דייגו - סן פרנסיסקו 2:0 (שמונה וחמישה לבארי זיטו)
וושינגטון - סינסינטי 6:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully