וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: הבלמים פאבלו וגארידו שוחררו

3.8.2008 / 19:49

השניים גילו יכולת חלשה במבחנים. העבודות באורווה מתעכבות בגלל "משחקי כוחות פוליטיים". עמוס לוזון מימן החתמת בסטיאניני

מאמן מכבי פתח תקוה, ניצן שירזי, שיחרר הערב (ראשון) את שני הבלמים הזרים שנבחנו בקבוצה - האורוגוואי מוניס פאבלו, והקולומביאני איוון גארידו. שחקנים בקבוצה התייחסו אחרי אימון הערב ליכולתם של השניים ואמרו: "הם חלשים מאוד, אם אלה הבלמים שמביאים לליגת העל, עדיף לבנות על ניצן דמארי".

הנה משהו משותף בין מכבי והפועל פתח תקווה: בשתי הקבוצות כועסים על העיכוב בעבודות שדרוג האצטדיון שמתעכבות. בשני המועדונים חוששים שמאיר שמיר, הבעלים של הקרקע, ימשיך להתנות את קיום העבודות האצטדיון בפתיחת מגרשי האימונים לילדים והנוער בסירקין.

תזכורת: לפני מספר שבועות הוצא צו סגירה למגרשי האימונים על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובניה. שמיר הודיע כי עד אשר לא יאושרו המגרשים על ידי הוועדה, תוכלנה קבוצות הנוער והבוגרים להתאמן במגרש, אבל העירייה לא תוכל לבצע עבודות שדרוג באצטדיון. המשמעות היא שאין אפשרות להשתמש בחדרי ההלבשה הלא תקניים ותשתיות חשמל וכדומה. בינתיים העבודות מתעכבות עד להחלטה של הוועדה ובקבוצות מקווים שעד פתיחת העונה הן לא תשחקנה בווינטר.

"שמיר מסרב לתת לנו אישור לעבוד באצטדיון", אמר גורם בעיריית פתח תקווה. "הוא השקיע כספים רבים במגרשי האימונים בסירקין ורוצה לראות את הנוער עולה לשחק שם. הבעיה כרגע היא הוועדה המחוזית שמשום מה מתעקשת שלא לאשר את המגרשים. יכול להיות שהם לא חוקיים, אבל בינתיים להפועל אין בית". בקרוב עשויה להתקיים פגישה בין ראשי העירייה למאיר שמיר על מנת להגיע להבנות. בעירייה ינסו לשכנע את שמיר לאפשר קיום העבודות עד החלטת הוועדה.

"אני לא מאמין שעד פתיחת הליגה האצטדיון יהיה מוכן", אמר מנהל מכבי פתח תקוה, איציק לוזון. "זאת שערורייה, הכל בגלל משחקי כוחות בין שמיר לעירייה. אני חש בושה וגועל עם איך שהאצטדיון הזה נראה. האורווה נראית באמת כמו אורווה. כמו שהיא נראית, באמת לא אסון אם לא נשחק שם". גורם בהפועל פתח תקוה אמר: "אם צריך נשלב זרועות למטרה משותפת. לא יכול להיות שנפתח את העונה במגרש חלופי. צריך להתחשב בקבוצה ובבעלי המנויים".

עוד במכבי פתח תקווה: הבעלים עמוס לוזון מימן את החתמתו של החלוץ הארגנטינאי פאבלו בסטיאניני. "גם אם עמוס אומר שהוא בחוץ", אמר גורם במועדון, "הוא יגיע למשחקים, יהיה מעורב בהחלטות וישקיע כסף. למעשה, אני מאמין שאין כל שינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully