וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן וחרזי ישארו הקפטנים במכבי חיפה

3.8.2008 / 14:10

אלישע לוי החליט כי השניים ימשיכו בתפקיד גם העונה. מסיללה לסביבתו: ”הייתי מעדיף לשחק באירופה”, שחקנים בקבוצה: ”הוא נראה כבוי”

מאמן מכבי חיפה החליט כי המגן הימני הוותיק, אלון חרזי, והקשר-חלוץ יניב קטן, ימשיכו גם בעונה הבאה כקפטנים של הקבוצה. כזכור, בתום העונה היו מספר סימני שאלה בנוגע לזהות הקפטנים, אבל לוי קיבל את ההחלטה במהלך מחנה האימונים, והיא תמסר לשחקנים.

מכבי חיפה ערכה הבוקר (ראשון) אימון ראשון בישראל, לאחר המחנה, במהלכו תורגל החלוץ הברזילאי ז'וזה פרננדו בהרכב הראשון. השחקנים דיווחו על אווירה טובה באימונים ועל חיבור חיובי עם המאמן אלישע לוי. לאחר האימון קרא לוי לחמישה משחקני הקבוצה לשיחות אישיות: שלומי ארבייטמן, שי מימון, גוסטבו בוקולי, יניב קטן והנבחן ז'וזה פרננדו. השיחות עסקו ברמה המקצועית שהפגינו השחקנים במחנה האימונים. בהמשך השבוע יתכן שיוזמנו עוד מספר שחקנים לשיחות אישיות.

הבלם דקל קינן, שנפצע במשחק האימון מול בשיקטאש, נמצא במעקב של הצוות הרפואי של חיפה. היום ערך הבלם אימון מלא, ובמועדון מקווים שקינן לא ייעדר לתקופה ארוכה לאחר שבעונה שעברה גרמה פציעתו לבעיות במרכז ההגנה של חיפה. מי שנעדר מהאימון הוא שי מימון, שסובל מפגיעה בשרירי הבטן.

מסיללה איבד את החשק

שחקנים במכבי חיפה טוענים כי המגן פיטר מסיללה נראה לאחרונה כבוי ומנותק ממה שקורה בקבוצה. בקבוצה העידו כי מסיללה ניסה לצאת בסוף העונה לאירופה, אך לא התמזל מזלו והוא היה מעדיף לשחק בקבוצה אחרת. "הסיכויים שמסיללה יעזוב את חיפה בתם העונה גבוהים, הוא מרגיש שזה הזמן שלו לצאת החוצה", אמר גורם במועדון. אחד השחקנים העיד: "פיטר נראה כבוי והוא לא מרבה לחייך כמו בעונה שעברה. טבעי שהוא רוצה להתקדם". המגן אף אמר לסובבים אותו כי היה מעדיף לשחק באירופה.

בקבוצה לא מתלהבים להחתים את הקשר הקמרוני איונג אנו. למרות שהאחרון הודיע כי ישקול הצעות מאירופה לפני הצעה מחיפה, המאמן אלישע לוי לא ממש החלטי לגביו בגלל היכולות ההתקפיות המוגבלות שלו. לוי עדיין דבר בהחלטתו להחתים קשר התקפי, "אבל גם לו", לדבריו, "צריכות להיות יכולות הגנתיות".

המנכ"ל איתמר צ'יזיק ממשיך לנסות ולדחות את משחק גביע הטוטו ביום שבת הקרוב מול בית"ר ירושלים. בבירה עדיין לא השיבו להצעה של צ'יזיק ללחוץ על ההתאחדות לקיים את המשחק במועד אחר. אם בית"ר לא תעבור את ויסלה קרקוב, נראה שהיא תבקש לדחות את המשחק בגלל צום ט' באב שיחול במוצאי שבת, ויסתיים ביום ראשון בערב.

עדכון ראשון: 08:52, 03/08/08
עדכון אחרון: 14:10, 03/08/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully