וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלוטי הוכתר כאלוף IBF בבינוני-קל

3.8.2008 / 8:13

השופטים העניקו לגנאי את החגורה, וקבעו כי ניצח את האמריקאי זב ג'ודה, שמיאן להשלים עם החלטתם: "זה פשוט מתסכל. כולם ידעו מי ניצח"

ל-IBF יש אלוף חדש במשקל בינוני קל- לאחר שאמש (שבת), בלאס וגאס, ניצח הגנאי ג'ושוע קלוטי את האמריקאי זב ג'ודה לפי החלטת השופטים. שני שופטים העניקו לקלוטי את הניצחון עם ניקוד של 85:86 ו-84:87.

בתחילת הקרב הפגין ג'ודה ידיים מהירות, ושלח קומבינציות יעילות תוך שהוא מנצל את הג'אב שלו כדי לעקוץ מדי פעם את קלוטי. הגנאי, שהשתמש בידיו להגנה, החל לצמצם את המרחק בסיבוב השלישי, וחבט בכוח בניו יורקי. בסיבוב השלישי ג'ודה (6:36, 25 נוקאאוט) חזר לעניינים וריקד סביב קלוטי, אבל בשביעי עינו החלה להתנפח. השופט רוברט בירד עצר את הקרב בסיבוב התשיעי, שהיה בשליטתו של קלוטי, מאחר שעינו הנפוחה של ג'ודה לא הפסיקה לדמם, אבל קבע שהחתך נגרם בגלל התנגשות ראשים מקרית, ולא ממהלומה של קלוטי. השניים המשיכו להילחם, ובסיום היה זה קלוטי (2:35, 20 נוקאאוט) שהניף ידיים.

בסיום אמר קלוטי שהוא מקווה לפגוש את אלוף WBA הטרי, המקסיקאי אנטוניו מרגריטו, שניצח לפני כשבוע את מיגל קוטו. ב-2006 הפסיד קלוטי למרגריטו בהחלטת שופטים. קלוטי, אלוף ה-IBF במשקל בינוני-קל, מדורג עתה שלישי ב-WBC לאחר שהשיג ניצחון חמישי רצוף מאז ההפסד למרגריטו.

"זה פשוט מתסכל וכואב. כולם ידעו כאן מי ניצח", אמר ג'ודה, שמיאן להשלים עם החלטת השופטים, "זב ג'ודה הוא האלוף של האנשים. קלוטי חשב שאשבר אבל לא נשברתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully