וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלוף לשעבר יפתח רון-טל ימונה לנשיא הפועל ירושלים

אסף שקד

2.8.2008 / 19:44

הבעלים של הקבוצה מהבירה, שעלתה לליגה הלאומית, החליטו להציב את רון-טל בראש המערכת. כעת, גם איחוד עם קטמון עומד על הפרק

עידן חדש בהפועל ירושלים? הבעלים של הקבוצה האדומה מהבירה, יוסי סאסי ו-ויקטור יונה, נפגשו ביום שישי בצהריים עם האלוף לשעבר, יפתח רון-טל. בין הצדדים הושגו הבנות על כך שרון-טל ימונה החל מהשבוע הקרוב כנשיא הקבוצה שעלתה אשתקד לליגה הלאומית.

סאסי ויונה, שהיו מסוכסכים זה זמן רב וחידשו את הקשר ביניהם לפני כחודש, החליטו לפנות את הבמה לגורם חיצוני שינהל את הקבוצה, יהיה אחראי על התקציבים לשחקנים וינסה להעלותה לליגת העל. לאחר מספר פגישות עם מספר גורמים עלה שמו של רון-טל כמועמד ראשי והוא נעתר לבקשה.

אחת המטרות שהציבו לעצמם היו"ר החדש של הקבוצה וכן צמד הבעלים, היא לנסות ולהגיע לאיחוד עם הפועל קטמון. לאלוף לשעבר קשרים עם ניר ברקת, המקורב לקבוצה מליגה א', שהתפצלה בשנה שעברה מהפועל ירושלים ולא הצליחה לעלות לליגה הארצית. בהפועל ירושלים מאמינים כי כעת, עם חידוש הקשר בין סאסי ויונה וכן עם מינויו של רון-טל כנשיא, ייצא האיחוד לפועל.

רון-טל, 52, אלוף במיל, שירת במשך 32 שנים בצה"ל. בתפקידו האחרון בצבא הוא שימש כראש מפקדת זרוע היבשה. באוקטובר 2006, כחודשיים לאחר מלחמת לבנון השנייה, הטיח ביקורת על תוכנית ההתנתקות וגרס כי המלחמה הסתיימה בכישלון. בתגובה החליט הרמטכ"ל דאז, רב אלוף דן חלוץ, לשחררו באופן מיידי משירות פעיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully