וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנארד בורטאי שוחרר מבני סכנין

יצחק סולומון

2.8.2008 / 23:37

החלוץ הגנאי, שחתם במדי קבוצתו של פרדי דוד בתחילת הקיץ ושיחק פעמיים במדיה, ביקש ממאזן גנאים שחרור, אחרי שלא התאקלם בקבוצה

ברנארד בורטאי, חלוצה הגנאי של בני סכנין, שוחרר הערב (שבת) מהקבוצה. בורטאי עצמו ביקש מהיושב ראש, מאזן גנאים, לשחרר אותו, בטענה כי אינו מתאקלם בארץ. בסכנין אומרים שבורטאי הבין ככל הנראה את הלך הרוחות במועדון והשמועות על שחרורו, והקדים תרופה למכה.

בורטאי הספיק לרשום שתי הופעות רשמיות במדי סכנין, במסגרת האינטרטוט מול דפורטיבו לה קורוניה הספרדית, כאשר במשחק הגומלין כבר ישב על הספסל ועלה כמחליף.

בורטאי, ששיחק בקבוצת הארטס אוף הוק, שהודרכה עד לאחרונה על ידי איל לחמן, זכור כמי שהואשם בגניבת כסף מחבריו, בחדר ההלבשה של מכבי תל אביב, בשורותיה נבחן לפני מספר שנים. בעונת 2002/03 הוא הוכתר למלך השערים בליגה הגנאית. ב- 2003 הוא שיחק בפ. צ. באזל השוויצרית, אך לא התאקלם בשורותיה וחזר לארצו. בורטאי הגיע לארץ באיחור של שבוע, ובסכנין הסתובבו ספקולציות, לפיהן קיבל הצעה טובה יותר מקבוצה במצרים.

בינתיים נבחנים בסכנין שני שחקנים שעשויים להחליף את בורטאי: הקונגולזי פטריק אפאטקי והברזילאי קלייר דוס סנטוס. שניהם עדיין לא מרשימים. מי שכן מגלה יכולת טובה הוא אושרי גיטא שהגיע ממכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully