וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאכים בלי אלוהים

2.8.2008 / 12:51

האיינג'לס עברו את ריברה והיאנקיז עם 0:1 וניצחון שני בברונקס. ביי וגריפי ניצחו בבכורה בבוסטון ובשיקגו, רמירז והדודג'רס הפסידו

ניו יורק יאנקיז - לוס אנג'לס איינג'לס 1:0

אין להם טיפת מורא, לחבר'ה מקליפורניה, כשאחרי הסוויפ הגדול בבוסטון הם כבר עשו חצי-טאטוא בניו יורק. סידני פונסון וארווין סנטנה ניהלו דואל משובח, כשפונסון יצא אחרי שבעה אינינגים מאופסים עם סטרייקאאוט אחד. סנטנה הצליח למשוך עוד אינינג, סגר פנינה של שמונה ושמונה וזה השתלם. באינינג התשיעי עלה מריאנו ריברה, שדווקא במצבי שוויון היה בינוני מאוד השנה, שם רצים על הבסיסים והרשה לטוריי האנטר לחבוט את סינגל הניצחון של סנטנה. פרנקי רודריגז שמר ללא דופי בפעם ה-45 העונה, והאיינג'לס ממשיכים להיראות כמו המטרה מספר 1 לתואר.


בוסטון - אוקלנד 1:2

הקהל בפנוויי פארק ערך קבלת פנים סוערת לג'ייסון ביי, שמילא את מקומו של מני רמירז. הוא, מצידו, לא נשאר חייב. ביי חבט לטריפל באינינג ה-13 והבקיע את ריצת הניצחון על האקס-בוסטוני אלן אמברי כדי לרשום בכורה טובה מבחינתו. "אין ספק שזה אחד הרגעים היותר גדולים בקריירה שלי", אמר האאוטפילדר. הרד סוקס התקשו מאוד במשחק ולא הצליחו לשמור על יתרון 0:1 שהוריש טים וייקפילד (6.1 אינינגים טובים), כשג'ק קאסט חבט להומר משווה על הידקי אוקג'ימה באינינג השמיני. מייק טימלין רשם את הניצחון, שהרחיק את בוסטון כדי 2.5 משחקים מהיאנקיז.


טמפה ביי - דטרויט 2:5

סקוט קאזמיר לא היה יציב על הגבעה ונמשה מהמשחק אחרי 4.2 אינינגים ו-110 הגשות בלי לרשום את הניצחון, אבל הבולפן האמין של הרייז שמר על יתרון 2:3, ההתקפה הגדילה אותו ולטמפה ביי יתרון של שלושה משחקים על בוסטון ו-5.5 על היאנקיז. אבאן לונגוריה וקרלוס פניה חבטו להומרים, גרנט בלפור ניצח וטרוי פרסיבל שמר. הפסד לזאק מיינר.


קנזס סיטי - שיקגו וייט סוקס 4:2

חאווייר ואסקז הגיש שישה אינינגים סולידיים, בובי "יש לי זיכרונות טובים מהמימונה, טחנתי 15 מופלטות ואני לא יכול לחכות לאפריל הבא" ג'נקס שמר היטב וקן גריפי ג'וניור עשה את ההבדל בבכורה בשיקגו עם שני רצים שהביא הביתה. "אני בסדר גמור עכשיו, אבל בואו נראה מה יהיה מחר", אמר גריפי על חזרתו ל-AL. לוק הוצ'באר רשם את ההפסד, שיקגו ממשיכה לשמור בשיניים על המקום הראשון במרכז.


מינסוטה - קליבלנד 1:4

הטווינס לא מרפים. ניק בלקבורן הסתייע בהומר בן שתי ריצות של ג'ו מאוור, ועם אינינג שביעי של שלוש ריצות לקח את הניצחון והשאיר את הטווינס במרחק של חצי משחק בלבד מהגרביים. ג'ו ניית'ן עם השמירה, ג'רמי סאוורס עם ההפסד. הטווינס שיחררו את ליבאן הרננדז הכושל, וביום ראשון צפויים לערוך בכורה מחודשת לפרנסיסקו ליריאנו שיעלה לראשונה העונה לגבעה.


טקסס - טורונטו 8:9

בי ג'יי ריאן פישל בגדול, לאחר שלא הצליח לשמור על יתרון 6:8, אותו רכשו הג'ייז באינינג התשיעי עם שתי ריצות. דייויד מרפי חבט לסינגל בן שתי ריצות שהשלימו מהפך בן שלוש ריצות על ריאן, והריינג'רס ניצחו כשהבלו ג'ייז ממשיכים לשקוע בבינוניות. ג'וש המילטון עם הומר לטקסס, סקוט רולן ולייל אוברביי עם אחד כל אחד לטורונטו. ניצחון לסי ג'יי ווילסון.


במשחק נוסף: סיאטל - בולטימור 10:5

נפילת מתח בשיקגו

שיקגו קאבס - פיטסבורג 3:0

על זה נאמר "המנטליות הישראלית". הקאביז חזרו מסדרה של ארבעה ניצחונות במילווקי כדי לפגוש קבוצה שהתרוקנה מכל נכסיה. אבל אז הגיע ג'ף קארסטנס, שעם שישה אינינגים וסיוע של הבולפן (שמירה לג'ון גראבו) קטע את רצף חמשת ניצחונותיה. ג'ייסון מייקלס חבט להומר על ג'ייסון מארקי המפסיד.


לוס אנג'לס דודג'רס - אריזונה 2:1

הבכורה של מני רמירז בלוס אנג'לס לא ממש עשתה רושם על רנדי ג'ונסון ועל ברנדון ליון. הביג יוניט סגר שישה ושישה וליון הכניס את מני לדאבל פליי עם רץ על הבסיס בלי אאוטים באינינג התשיעי, כדי להגדיל את יתרון הדיאמונדבקס בפסגת המערב לשלושה משחקים. טוני קלארק חבט להומר וצ'ן הו פארק סיים עם ההפסד. רמירז סיים עם שתי חבטות בלי ריצות מוכנסות או עצמאיות.


אטלנטה - מילווקי 9:0

שבעה אינינגים טובים של ג'ף סופאן עזרו לברוורס לחזור למרחק של ארבעה משחקים מהקאבס. פרינס פילדר ומייק קמרון חבטו להומרים, צ'אק ג'יימס רשם את ההפסד.


פלורידה - קולורדו 5:2

הפיליז והמטס הפסידו ולמארלינס הייתה הזדמנות לצבור מומנטום במזרח המרתק, אבל לאובלדו חימנז היו תוכניות אחרות. המגיש של הרוקיז, שמתפתח לדרגת אס, קטל עשרה חובטים בשבעה אינינגים של עבודה נקיה מריצות חובה ורשם ניצחון רביעי ברציפות. בריאן פואנטס סיפק את השמירה, כריס וולסטאד עם ההפסד.


יוסטון - ניו יורק מטס 3:7

הכל היה מוכן בשביל מארק לורטה. הבסיס השני של האסטרוס ניצל גם הוא את הבולפן הנורא של המטס ואת אוזלת היד של ארון היילמן, חבט באינינג השמיני לגראנד סלאם וגרם עוגמת נפש לג'רי מנואל ושחקניו. קאזו מאטסוי, קרלוס לי והמגיש ברנדון בקי חבטו כולם להומרים על פדרו מרטינז, שגמא חמישה אינינגים בלבד. דאג ברוקייל עם הניצחון.


סט. לואיס - פילדלפיה 3:6

לפיליז הייתה הזדמנות להגדיל את הפער מהמטס, הקרדינלס רצו להתקרב בחזרה לקאבס וריאן לודוויק עזר להם לעמוד במשימה עם שני הומרים, כשג'ו מיית'ר מוסיף אחד. ניצחון מספר 13 העונה לקייל לוהש ושמירה לג'ייסון איזרינגהאוזן שחזר לעמדת הקלוזר. הומר לפאט ברל בפילדלפיה, הפסד לקול המלס.


במשחקים נוספים: וושינגטון - סינסינטי 2:5, סן דייגו - סן פרנסיסקו 3:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully