וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ת"א מתלבטים האם להגדיל את התקציב

במכבי לא התייאשו מניסיון להבאת ג'ייסון וויליאמס והציעו לשחקן 1.8 מיליון דולר לעונה. גם קרלוס ארויו מועמד. מכבי ממשיכה לבדוק אופציות נוספות

הנהלת מכבי תל אביב התכנסה היום (שישי) במשרדו של עו"ד שמעון מזרחי, כאשר במוקד הדיון עמד איתור רכז מוביל לקבוצה לקראת העונה הבאה. סיכויי החתמתו של ג'ייסון וויליאמס, רכזה של המיאמי היט, עדיין מעורפלים, כאשר לאחרונה עלה גם שמו של קרלוס ארויו, בעונה שעברה שחקנה של האורלנדו מג'יק.

ארויו (29, 1.88) משחק ב-NBA החל מעונת 2001/02, ועבר בין היתר בטורנטו ראפטורס, דנבר נאגטס, יוטה ג'אז, דטרויט פיסטונס ובשלוש העונות האחרונות, כאמור, במג'יק. בעונה החולפת לקח ארויו חלק ב-62 משחקים (פתח 20 פעמים), והעמיד ממוצעים של 6.9 נקודות, 3.5 אסיסטים ו-1.9 ריבאונדים בלמעלה מ-20 דקות בממוצע. לשיאו הגיע הפורטו-ריקני בעונת 2003/04, אז שיחק בג'אז והעמיד ממוצעים של 12.6 נקודות ו-5 אסיסטים למשחק.

הבעיה העיקרית היא עלותם של וויליאמס וארויו, אשר צפויה להיות גבוהה במיוחד. מכבי הגישה לוויליאמס הערב הצעה של 1.8 מיליון דולר, סכום גבוה יותר ממה שתכננה הקבוצה להוציא על וויל סולומון. העלות המשוערת של וויליאמס או ארויו מוערכת בכ-2.5 מיליון דולר לעונה, אך במכבי מקווים כי וויליאמס יתגמש לכיוון ההצעה שהוגשה לו. אם אכן תחתים מכבי אחד מהשניים, ישודרג התקציב הכולל לסכום של 23 מיליון דולר.

האפשרות הנוספת שעומדת בפני ראשי המועדון היא לחפש חלופות זולות יותר, ואכן המאמן אפי בירנבוים ממשיך לבחון שמות נוספים. החלטה סופית צפויה להתקבל עד לאמצע השבוע הבא, ואפשר שתתקבל כבר במהלך סוף השבוע הקרוב.

עדכון ראשון: 1/8/08 16:37
עדכון אחרון: 1/8/08 20:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully