וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה ללא תנאים

עו"ד אורי שלף

1.8.2008 / 11:59

אורי שלף לא יפקיר את אהובתו העונה ולא מבין אוהדים שמתלבטים אם לעשות מנוי להפועל ת"א. זה לא אומר שאפשר לעלות מחירים

שכן שלי מהמוסך שבפאתי בלומפילד, "שלום" שמו, הוא אחד מהאוהדים הותיקים והמסורים שאני מכיר של הפועל תל אביב. הוא פוקד את מגרשי הכדורגל והכדורסל במשך עשרות שנים, הוא התנדב כמנהל קבוצות נוער בהפועל תל אביב כדורסל, שני בניו שיחקו במחלקות הנוער של הפועל תל אביב כדורגל וכדורסל ויושבים דרך קבע בשער חמש בבלומפילד ומיותר לציין, אבל נציין בכל זאת, שהוא ושני בניו חברי עמותה בהפועל אוסישקין. שלום מנוי כבר שנים בשער שתיים בבלומפילד, אבל שלום עוד לא החליט אם לחדש את המנוי העונה. בינינו, אני בטוח שהוא יחדש אבל הוא עוד לא, הוא מתלבט. הוא לא יודע איך הפועל ייראו בעונה הבאה עלינו לטובה, הוא לא בטוח לגבי סגל השחקנים, הוא רוצה שטועמה יחזור, הוא מחכה לראות את מי עוד יחתימו ובכלל כבר אין לו כוח ללכת לכל המשחקים.

לראייתי, הספורט הוא תרבות וכך יש להתייחס אליו. אין טוב או לא טוב, מנצחים או מפסידים, אם אוהבים אז הולכים לראות. אמא שלי לא מחדשת את המנוי לתיאטרון לפי איכות השחקנים שהוחתמו בקיץ, היא פשוט מחדשת כי היא אוהבת תיאטרון ולכן אוהד של קבוצה צריך לעשות מנוי! (בהנחה שהוא יכול להרשות לעצמו כלכלית / והוא לא חייל אי שם ו/או הוא לא עובד בשבת, השם ישמור).

לא משנה מי השחקנים ומי המאמן, או מה התקציב וממי התרשם הסקאוט בברזיל. אם המועדון מעל הכול והמועדון הוא אותו מועדון, אז איזו סיבה יש לא לחדש את המנוי?. האם האהדה קשורה לאיכות השחקנים ואיכות הכדורגל? אם אתה הולך רק למשחקים ה"גדולים", האם זה אומר שאתה אוהד את הקבוצה שלך רק במקרים בהם היא משחקת נגד קבוצה טובה אחרת ו/או רק במקרים בהם באים הרבה אוהדים? או אולי סתם יותר נוח על הספה בסלון ורק בדרבי "שווה" ללכת למגרש...

אז מה אם נוח על הספה בסלון? גם את הלידה של אשתך תראה מהסלון בדור שלישי של הטלפון הנייד? הקבוצה שלך צריכה אותך ביציע שתדחוף אותה, היא צריכה אותך שתעיר אותה מתרדמתה במשחקים האפורים, שתחמם את ליבה בימי חורף קשים, שתכניס לה מחויבות במשחקים הקלים לכאורה, בשביל זה היא צריכה אותך. היא לא צריכה אותך במשחקים הגדולים, בהם המגרש תמיד יהיה מלא, אליהם כבר הולכים כולם: אוהדים ולא אוהדים (או בשפת העם "טרמפיסטים").

מספר מנויים גדול יוצר מחויבות של המועדון לאוהדיו. בעזרת מינויים יכול המועדון לבנות על תקציב גדול יותר ונהפוך הוא: מספר גדול של מנויים יוצר מחויבות להנהלות להעמיד תקציב גדול יותר מלכתחילה.

אני עושה מנוי, אני לא רואה סיבה שלא לעשות: יש מתקן מכובד, יש קבוצה ששואפת לנצח ויש לי אהבה ואני רוצה לראות אותה ולתמוך בה. חוץ מזה אני לא דורש כלום, אתם דורשים יותר?

והערה לסיום לאהובתי היקרה...

זה שאני, אוהד תרבותי ומסור שכמוני, מחדש את המנוי כי זו דרך החיים שלי, לא אומר שלך מותר כל קיץ להעלות את מחיר המנוי ככה סתם ללא סיבה או הסבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully