וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידוביץ': "כסף אף פעם לא היה המרכיב הכי חשוב"

מכבי חיפה נחתה ממחנה האימונים והתקבלה על ידי מאות אוהדים. דוידוביץ' לא הרים ידיים במאבק מול בית"ר: "נצליח יותר מבשנה שעברה"

מכבי חיפה נתחה הבוקר (שישי) בארץ אחרי מחנה האימונים שקיימה באוסטריה. כ-250 אוהדים ירוקים קיבלו את שחקני הקבוצה בשדה התעופה. ליאור רפאלוב ויניב קטן היו מבין השחקנים שזכו לתמיכה גדולה והונפו על כתפי האוהדים. גם החלוץ ז'וז'ה פרננדו (ריקארדו) הגיע עם הקבוצה וזכה לתמיכה ועידוד מהאוהדים. פרננדו ימשיך להיבחן בארץ. יש לציין כי בחיפה עדיין לא קיבלו החלטה סופית האם להחתימו. "אני מרגיש מצוין, החברים בקבוצה קיבלו אותי מעולה. זה נותן לי רצון להביא אליפות", אמר. החלוץ קטלגו משאגו, שהוזכר בתקשורת בארצו כמי שבכל זאת עשוי להצטרף לחיפה, שוחרר ביום חמישי אבל ההחלטה לגביו התקבלה עוד קודם.

כעת מחפש המאמן אלישע לוי שני זרים, חלוץ וקשר התקפי. לוי התרשם מאוד מאיונג אנו, הקשר האחורי מקמרון, אבל העובדה שהוא רוצה לחזק את ההתקפה מקשה מאוד על ההחלטה. לוי ציין כי העובדה שהקבוצה לא ניצחה במחנה האימונים (הפסד ושתי תוצאות תיקו) אינה מאכזבת אותו משום שמדובר היה במשחקי מבחן קשים מול יריבות טובות. יחד עם זאת, לוי לא הסתיר את אכזבתו מהחלק הקדמי של הקבוצה.

השוער ניר דוידוביץ' סיכם את מחנה האימונים עם נחיתת הקבוצה: "עבדנו קשה, הכרנו אחד את השני, ויש לנו עכשיו עוד תקופה של חודש של משחקים של גביע הטוטו, מקווה שנגיע לליגה מוכנים. השחקנים החדשים רוצים להצליח, הם מבינים לאן הם הגיעו ואת הדרישות והמחויבות שיש למי שמגיע למועדון הזה, ואני מקווה שזה גם יבוא לידי ביטוי במגרש".

לגבי מאמנו החדש, אלישע לוי, אמר דוידוביץ': "החיבור עם אלישע בסדר גמור, אנחנו מבינים מה הוא רוצה מאיתנו. כל מאמן בא עם הדרך שלו, אבל בסך הכל לכולנם יש את אותן מטרות, שהן להיאבק על כל התארים".

על הגרלת גביע הטוטו שזימנה להם מפגש מוקדם עם הדאבליסטית אמר השוער: "זו הגרלה נחמדה לשחק נגד בית"ר במחזור הראשון. די מוזר שזה יצא ככה, אבל זה חשוב לכדורגל הישראלי ולקהל שלנו שנופיע לפניו בפעם הראשונה העונה ומבחינתנו הליגה זה הדבר החשוב ואני מקווה שהשנה נצליח בזה יותר מבשנה שעברה. כסף אף פעם לא היה המרכיב הכי חשוב, צריך גם לדעת איך להשתמש בו. יש לי הרגשה שגם אלו שלא הלך להם כל כך בשנה שעברה יצליחו ויובילו אותנו ביחד עם השחקנים החדשים שהצטרפו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully