וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול בנוסח שיקגו

1.8.2008 / 10:43

הקאבס מחצו את מילווקי 4:11, בדרך לסוויפ ענק בסדרה של ארבעה משחקים. האיינג'לס ממשיך במסע הקסם, 6:12 על היאנקיז

מילווקי - שיקגו קאבס 11:4

הברוורס החלו את הסדרה הזו עם תקוות למהפך ב-NL מרכז, אבל כעת הם רק חושבים על ויילד קארד. ג'ים אדמונדס חבט לשני הומרים, בהם גראנד סלאם, הכניס חמש ריצות הביתה ולקינוח קיבל לגוף כדור מאריק גאנייה, שהורחק על ידי השופטים. הקאביז סיימו את הסדרה הזו עם ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים, וכעת הם מרוחקים 5 משחקים מסט. לואיס (שהפסידה באטלנטה) ו-5 מהברוורס. כשהסדרה החלה, מילווקי הייתה רחוקה משחק אחד בלבד. ריץ' הארדן נתן הופעה כוחנית של שבעה אינינגים ותשע קטילות ואלפונסו סוריאנו ירה להומר מספר 18 העונה. פרינס פילדר עם הומר לברוורס, דייב בוש עם ההפסד.


אטלנטה - סט. לואיס 4:9

המשחק דווקא נפתח בצורה טובה עבור הקרדינלס, שנראו כאילו הם בדרך לטבוח במייק המפטון והברייבס ועלו ל-0:2 מהיר. אבל אז הגיעה ההתקפה לעבוד, כשמעל כולם התופס המחליף קלינט סאמונס עם שלוש חבטות, הומר ושלושה ריביז ועומאר אינפנטה עם הומר משלו. ג'ף בנט עם הניצחון, ג'ואל פיניירו עם ההפסד.


פלורידה - קולורדו 2:12

יממה אחרי שכריס קרפנטר חזר לגבעה בסט. לואיס לאחר היעדרות ארוכה, עשה זאת גם אניבל סאנצ'ז. המגיש הצעיר, שרשם נו היטר בשלהי 2006, זכה בניצחון ראשון מזה 15 חודשים לאחר שהגיש 5.2 אינינגים סולידיים. הנלי רמירז וחורחה קאנטו ירו להומרים, חורחה דה לה רוסה עם הומר לרוקיז, שאט-אט יוצאים מהתמונה במערב.


וושינגטון - פילדלפיה 8:4

עוד ניצחון של הפיליז העניק להם סוויפ בסדרה והגדיל את הפער מהמטס למשחק אחד. ג'ימי רולינס וג'ייסון וורת' חבטו להומראן, קייל קנדריק הגיש 6.2 אינינגים סולידיים וג'ון לאנאן נחל הפסד מספר 11 העונה.


לוס אנג'לס דודג'רס - אריזונה 2:1

מני רמירז עדיין לא הגיע ללוס אנג'לס, אבל כמה שהדודג'רס צריכים אותו. ברנדון ווב עירבב וטיגן וסיים עם שמונה ושישה, בדרך לניצחון מספר 15 העונה ולחזרה מהירה למסלול במירוץ הסיי יאנג. ברנדון ליון לא נתן לדודג'רס לעשות לו מה שעשו לפני שבועיים ושמר בהצלחה. הופעה טובה לדרק לואו בדודג'רס עם 6.1 אינינגים ושבע קטילות.

תמונת מצב במזרח:

1. פילדלפיה פיליז 49:59
2. ניו יורק מטס 50:58 (1 משחק מאחור)
3. פלורידה מארלינס 51:58 (1.5 משחקים מאחור)

מרכז:

1. שיקגו קאבס 44:65
2. מילווקי ברוורס 49:60 (5 משחקים מאחור)
3. סט. לואיס קרדינלס 50:61 (5 משחקים מאחור)

מערב:

1. אריזונה דיאמונדבקס 52:56
2. לוס אנג'לס דודג'רס 54:54

הנה מה טוב ומה אנהיים

ניו יורק יאנקיז - לוס אנג'לס איינג'לס 12:6

נו, דברו איתנו על קבוצה לוהטת. אחרי הסוויפ המרשים בבוסטון, האיינג'לס הגיעו לסדרה בת ארבעה משחקים בברונקס, וכמו תמיד מול היאנקיז, היו בעלי הבית גם בחצר האחורית של אלכס רודריגז והחברים מניו יורק. ג'ון גארלנד הגיש שישה אינינגים סולידיים וגובה בהומרים של טוריי האנטר, ולאדימיר גררו וחואן ריברה, וגם בשתי חבטות של מארק טשיירה. אנדי פטיט נכנס לאינינג השלישי במצב של 0:0 ויצא ממנו עם שישייה שסגרה את סיפור המשחק והנחילה לו הפסד. לא מומלץ לפגוש במלאכים בימים אלה.


מינסוטה - שיקגו וייט סוקס 6:10

שלושה מתוך ארבעה הלכו לטווינס, והפעם במשחק סוער במיוחד שהתלקח עם הרחקתו של מאמן מינסוטה, רון גארדנהייר. האוהדים ביציע זרקו כובעים וגם כדורי בייסבול למגרש, מה שגרם לשחקני הוייט סוקס לתפוס מקלט בספסל הקבוצה. בסופו של דבר הרגיע ג'ייסון קובל את כולם עם הומר בן שלוש ריצות באינינג השביעי שהעלה ל-4:7. הגרביים צימקו ל-7:6, אבל שלוש ריצות בתחתית השמיני סיפקו למינסוטה ניצחון מיוחל, שהוריד את הפער בטבלה לחצי משחק. ג'סי קריין זכה בניצחון, מאט ת'ורנטון עם ההפסד. הומרים גם לג'סטין מורנו במינסוטה ולג'רמיין דיי וג'ים ת'ומה בשיקגו.


קליבלנד - דטרויט 4:9

גריידי סייזמור חבט להומר בן שלוש ריצות באינינג החמישי על ג'סטין ורלאנדר החלש, העלה את האינדיאנס ליתרון 1:4 וסייע לפאוסטו קרמונה לרשום ניצחון ראשון מאז מאי. קרמונה צלח 6.1 אינינגים וחישמל שלושה חובטים.


במשחק נוסף: טקסס - סיאטל 8:5


תמונת מצב ב-AL מזרח:

1. טמפה ביי רייז 44:63
2. בוסטון רד סוקס 48:61 (3 משחקים מאחור)
3. ניו יורק יאנקיז 49:59 (4.5)

מרכז:

1. שיקגו וייט סוקס 47:60
2. מינסוטה טווינס 48:60 (0.5 משחק מאחור)
3. דטרויט טייגרס 53:55 (5.5)

מערב:

האיינג'לס עם מאזן 40:68, 12.5 משחקים מעל טקסס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully