וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "לא מספק, שבלוני, חסר מעוף"

קרן שמש, סן מרינו

31.7.2008 / 23:54

מאמן הפועל ת"א היה מאוכזב מה-0:2 על יובנס. "זה מרגיז, אטפל בזה". באדיר: "זה לא מספיק בשביל גוטמן. הוא ייתן לנו בראש"

הפועל תל אביב גברה הערב (חמישי) על יובנס מסן מרינו 0:2 (0:5 בסיכום הכללי) במשחק הגומלין של הסיבוב הראשון המוקדם בגביע אופ"א. האדומים של אלי גוטמן העפילו לסיבוב השני המוקדם, שם כבר תצפה להם יריבה קשה יותר. הגרלת המשחקים תיערך ביום שישי בניון. הפועל כבשה שני שערים מוקדמים מאוד (יגאל אנטבי, 5 ודגלאס דה סילבה, 7) ומכאן והלאה דעכה ומשחקה היה אנמי וחלש.

"אני מאוכזב", פסק המאמן גוטמן בנחרצות. "למעשה, מאותה נקודה בה הבקענו את השער השני ועד הסוף, המשחק שלנו היה לא מספק, שבלוני וחסר מעוף. זה לא כדורגל. זה מרגיז, אבל אני אדע איך לטפל בזה. עד ה-0:2 ראינו קבוצה אחת - שמשחקת כדורגל מתוכנן ומגיעה למצבים ואחרי זה ראינו קבוצה אחרת - שמאבדת כדורים ומשחקת עם פחות מחויבות".

גוטמן פרש את משנתו: "אני מאמין שברגע שהחלטת שיש לך תחום ומקצוע אתה חייב להיות מחויב עד הסוף. זו דרכי. מבחינת התוצאה, היא פחות משמעותית מכיוון שמהשער השני לא שיחקנו טוב. אלה דברים שנצטרך לתקן".

"היה משחק טוב", הכריז הקפטן וואליד באדיר. "באנו במטה לנצח ועשינו את זה. כעת הראש קדימה. סך הכול היו שערים מהירים. נכון שרצינו לכבוש את השלישי וגם את הרביעי, אבל זה מסוג המשחקים ששערים מהירים גומרים אותם. אני מכיר את גוטמן הוא לא מרוצה. זה לא מספיק בשבילו, ואנחנו נקבל על זה בראש".

משפחתו של עמרי קנדה הפתיעה אותו כשהתייצבה כולה באצטדיון. כשהמגן עלה על כר הדשא הוא שמע את שמו. כשהסתכל ליציע, ראה את משפחתו. "זה היה מאוד מרגש", אמר קנדה. "לא האמנתי שהם יבואו. שמעתי שקוראים בשמי, אבל לא האמנתי שזו משפחתי". על המשחק אמר המגן: "הקבוצה ניצחה, עברנו שלב ועכשיו אנחנו מסתכלים קדימה. רצינו תוצאה גבוהה יותר, אבל העיקר שניצחנו ועברנו שלב. משחק הבא נגיע מוכנים יותר". על האוהדים האדומים שהגיעו לאצטדיון אמר: "הם הגיעו עד ל'חור' הזה וזה נתן לנו דחיפה. הם הקהל מספר 1".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully