וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני רמירז עובר לדודג'רס, ג'ייסון ביי לבוסטון

31.7.2008 / 23:49

בוצע הטרייד הגדול של השנה ב-MLB, כשהחובט של בוסטון יעשה את הדרך ללוס אנג'לס, הרד סוקס ינחיתו את החובט של הפייראטס

עסקה משולשת זיעזעה הלילה (בין רביעי לחמישי) את עולם הבייסבול האמריקאי: מני רמירז עובר מבוסטון רד סוקס ללוס אנג'לס דודג'רס, ג'ייסון ביי עובר מפיטסבורג לבוסטון כשהפייראטס יקבלו ארבעה שחקנים צעירים משתי הקבוצות. כך נודע לאחר סיומו של מועד הטריידים

הדד-ליין עבר ב-23:00 שעון ישראל, וסמוך אליו היה הרושם שרמירז יישאר בבוסטון וביי יעבור לטמפה ביי. הרייז רקמו עסקה עם הפייראטס, לפיה יעבירו אליהם את ביי תמורת שני פרוספקטים. אבל העסקה הזו נפלה לאחר שטמפה ביי התחרטה, כפי הנראה, ברגע האחרון. במקביל, המשיכו בבוסטון לנסות ולהנחית את רמירז במקום אחר. השחקן, שהיה בקבוצה 7.5 שנים, לא הפסיק להתכתש עם ההנהלה באמצעי התקשורת, אולם עד לגונג הסופי נראה היה שיישאר ברד סוקס.

אלא שאז נכנסה לתמונה העסקה עם הדודג'רס. לרמירז, מתוקף היותו שחקן שנמצא עשר שנים בליגה וחמש באותה קבוצה, יש זכות וטו על הטרייד, אולם הוא יסיר אותה. הדודג'רס יוותרו על אנדי לה רוש הצעיר ועל המגיש בריאן מוריס, כשהרד סוקס יתנו שני שחקנים משלהם - קרייג הנסן וברנדון מוס שכבר שיחקו העונה בקבוצה. החוזה של רמירז, שחתם לשמונה עונות ברד סוקס ב-2001, מסתיים בסוף העונה. לביי נותרה עוד עונה בחוזהו, והוא יהיה שחקן של הרד סוקס עד 2009.

לרמירז ולבוסטון היו יחסי אהבה-שנאה בשנים האחרונות. ההנהלה לא הייתה מאוהבת בשחקן, שכבל אותה מבחינתה בחוזה הארוך שעליו חתם מול ההנהלה הקודמת. אלא שבשל השכר הגבוה שקיבל (כ-20 מיליון דולר לעונה) לא היו קופצים רבים על מני ובכל עונה הוא נשאר ברד סוקס. הוא עזר לקבוצה לזכות בוורלד סירייס ב-2004 וב-2008, כשאשתקד היה אחד מהמצטיינים בסדרות הפלייאוף. בעונה האחרונה נרשמו דיווחים רבים על כך שהוא הפך עצמו לשנוא בקבוצה, ובבוסטון הרגישו שהגיע הזמן למכרו. הדודג'רס קיבלו חובט מצויין שיכול לפרוח תחת ג'ו טורה הרגוע, הרד סוקס קיבלו את ביי בן ה-30, שחקן מצויין שנבלע בחולשה של פיטסבורג בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully