וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון וויליאמס מתרחק ממכבי תל אביב

31.7.2008 / 23:20

מועמדותו של רכז מיאמי לשעבר יורדת מהפרק, בעקבות שכרו הגבוה ומצבו הבריאותי, למרות שסוכנו, דן טובין, אישר כי מכבי מתעניינת בשחקן

ג'ייסון וויליאמס, מי שהוזכר כאחד המועמדים הבולטים לאיוש עמדת הרכז במכבי תל אביב, מתרחק מהקבוצה. גורמים במכבי סיפרו הערב (חמישי) כי הסיכויים שוויליאמס ינחת בסופו של דבר בישראל נמוכים במיוחד, זאת לאור השכר הגבוה שדורש, כמו גם לאור עברו הרפואי המפוקפק. בנוסף, מספר בעיות משמעת בהן היה מעורב גרמו לבכירים במועדון להרהר פעם נוספת במהלך, וככל הנראה לרדת מרכזה של המיאמי היט בעונה שעברה.

בינתיים, סוכנו של השחקן, דן טובין, אישר כי וויליאמס ניהל מגעים עם מכבי, והוסיף כי "במצב הנוכחי של השוק, אתה חייב לקחת את האופציות האלה ברצינות". טובין הודה כי מצבו של וויליאמס לקראת העונה הבאה לא ברור: "אני לא רוצה ליצור ספקולציות. כרגע אנחנו מחכים בסבלנות".

"בישראל יש חופים, כולם מדברים אנגלית, ואתה עובר דברים שהיית רגיל לעבור באמריקה. חוץ מזה, אתה מקבל דירה, מכונית, והקבוצה משלמת לך את המיסים", הסביר טובין מדוע האופציה האירופאית מאוד קורצת עבורו ועבור שחקנו. כך או אחרת, כאמור, נראה כי וויליאמס מתרחק מאוד מהקבוצה, שממשיכה לבחון שמות רבים המוצעים לאנשי הצוות המקצועי כל העת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully