וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל אחד ששיחק נתן את הנשמה"

יצחק סולומון

31.7.2008 / 21:38

חלוצה של קרית שמונה, יובל אבידור, הסביר לאחר ה-0:3 על מוגרן את הסיבות לניצחון המשכנע. עומר פרץ: "רוצה את בשיקטאש בשלב הבא"

עירוני קרית שמונה עשתה צעד ראשון חשוב בהיסטוריה האירופאית שלה אחרי שעברה את מוגרן המונטנגרית בסיבוב המוקדמות הראשון של גביע אופ"א. עם ניצחון 0:3 במשחק החוץ, קרית שמונה תמתין כעת לראות מי היריבה שתעמוד מולה לפני שאולי תפתיע ותמשיך את המסע החלומי ביבשת.

לאחר המשחק מול מוגרן, שחקני קרית שמונה חגגו דקות ארוכות. "ייצגנו בכבוד את קרית שמונה ואת מדינת ישראל כולה", אמר מישל דיין לאחר המשחק.

החלוץ יובל אבידור, שלא בלט במהלך המשחק והשאיר את קדמת הבמה לגיא צרפתי, שכבש ובישל ולעומר פרץ, שהבקיע את השער השני, הוסיף: "עשינו את המוטל עלינו על הצד הטוב ביותר. עברנו אותם בצורה משכנעת וחלקה. כל אחד מהשחקנים שעלה על המגרש נתן את הנשמה. אני שמח מאוד כי עשינו היסטוריה. אנחנו מקווים להמשיך ולהצליח גם בשלבים הבאים. הניצחון יעשה מצב רוח לתושבי קרית שמונה".

עומר פרץ, שהיה ספק לגבי שיתופו במשחק, אך לבסוף שותף ואף כבש שער, סיכם: "ההרגשה נפלאה. עשינו היסטוריה. אין אחד שלא מרוצה בצפון ובארץ כולה. עשינו הישג מצוין. כל הכבוד למישל דיין, שהכין אותנו בצורה מדהימה למשחק. הוא החדיר בנו אמונה שאנחנו חייבים לנצח".

פרץ אף הוסיף כי הוא מעדיף בשלב הבא את בשיקטאש. "לשחק בהר הגעש התורכי זה יהיה משהו גדול, מדהים. אני מעדיף קבוצה בסדר גודל כזה של בשיקטאש. אם אפשר לעבור אותם? נגיע לבאר ואחר כך נשתה. אני מאמין שמישל יכין אותנו בצורה הכי טובה לכל יריבה, ועם המלחמה שלנו, אפשר לעשות דברים יפים".

הקפטן בני בן זקן, שערך הופעת בכורה במדי הקריה לאחר שהחלים מפציעה, היה נרגש בסיום. "הייתה חוויה מדהימה", סיכם בן זקן. "היינו יותר טובים לאורך כל המשחק והניצחון הגיע לנו. אני לא מופתע מהצורה החלקה בה ניצחנו, משום שאנחנו קבוצה הרבה יותר איכותית מהם". הקפטן הוסיף ואמר שאין לו העדפה מסוימת לגבי השלב הבא: "זה מתחיל להיות מסע קסום, ואני מקווה שנגריל קבוצה ברמה שלנו, כדי שנמשיך הלאה. המטרה שלנו היא להגיע כמה שיותר רחוק באירופה".

הקפטן יניב לביא, שנשאר בארץ, פירגן לחבריו ואמר: "אני מודה להם על הניצחון. הם דאגו שגם אני אשאר בתמונה האירופית". לביא כידוע הורחק במשחק הראשון וכעת חבריו הבטיחו לו לפחות עוד שני משחקים באירופה.

הקבוצה תשוב מחר (שישי) לארץ כשעוד לפני כן היא תעקוב אחרי הגרלת משחקי הסיבוב השני. "המטרה היא להגיע כמה שיותר רחוק באירופה", אמר אבידור לקראת ההגרלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully