וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע החתימה את ג'סטין זולו הזמבי

אייל בן יעקב

31.7.2008 / 21:08

הקשר ג'סטין זולו, קפטן הנבחרת הצעירה של זמביה ושחקן הנוער של הפועל באר שבע, חתם לחמש עונות במועדון. יוזו הקרואטי במבחנים

הקשר הזמבי ג'סטין זולו, 19, חתם הערב (חמישי) על חוזה ל-5 עונות בהפועל מתן באר שבע. זולו יהיה הזר השני של הקבוצה בעונת 2008/9. כרטיס השחקן שלו נרכש מאקדמיית הכדורגל אדו ספורט בזמביה.

זולו הוא קפטן הנבחרת הצעירה של זמביה, כשבשנת 2007 הגיעה עימה לשמינית גמר אליפות העולם לנבחרות עד גיל 20. לפני שנתיים שיחק בקבוצת נשיונל אסמבלי מהליגה הזמבית הראשונה, ובעונה שעברה הצטיין בקבוצת הנוער של הפועל באר שבע, ששרדה בליגה הלאומית במחזור האחרון.

גם הקשר הצעיר יוסי אלקיים, 19, חתם על חוזה לשנתיים. אלקיים, תושב ירוחם, היה אף הוא מעמודי התווך של קבוצת הנוער בעונה שעברה.

הקשר הקרואטי יוזו ווקדין (20) נחת הבוקר למבחנים בקבוצה. ווקדין שיחק במחצית העונה שעברה בקבוצת טרוגלב ליבנו מליגת המשנה בבוסניה. עוד קודם לכן הוא שיחק במשך עונה וחצי בסולין מליגת המשנה בקרואטיה.

הבוקר החלה רשמית מכירת המנויים לעונת 2008/9. במשרדי המפיץ הרשמי של המועדון, חברת "לונה טורס", נרשמה תנועה ערה של אוהדים. המכירה תימשך בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully