וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי: "טיאגו הוא פלופ"

מאמן יובנטוס לא הצליח להתרשם מהשחקן שעבר בעונה שעברה מליון לקבוצתו ועלב בו. חמש קבוצות אנגליות בעקבות ג'יובינקו הצעיר מיובה

בקיץ אשתקד החתימה יובנטוס את כוכבה הפורטוגלי של ליון, טיאגו. הוא לא הצליח בכל העונה שחלפה לשכנע על המגרש לא את חבריו לקבוצה, לא את האוהדים, אבל בעיקר לא את מאמנו, קלאודיו ראניירי. השנה בגברת הזקנה עשתה רק רע לשחקן שהלך מדחי אל דחי.

מאמנו של טיאגו ביובה, קלאודיו ראניירי, הבין עד מהרה כי השחקן צריך להישלח בכרטיס לכיוון אחד מחוץ לטורינו. "טיאגו הוא פלופ. כל אירופה חושבת שהוא שחקן גדול, אבל עבורי הוא חידה", אמר ראניירי לעיתון ה'קוריירה דלו ספורט'.

"יש פלופים בכדורגל ולעיתים אי אפשר למצוא לכך סיבה. שחקנים ואוהדים רבים גם חיוו דעתם השלילית על טיאגו". התקשורת טוענת כי הקשר הפורטוגלי כבר עזב את מחנה האימונים של הביאנקונרי והוא בדרך חזרה לארצו.

כולן בעקבות ג'יובינקו

המלחמה בין הגדולות באירופה החלה עוד לפני המגרש דווקא בשוק ההעברות. לא פחות מחמש קבוצות מתעניינות בסבסטיאן ג'יובינקו, אחד מהצעירים היותר מבטיחים ביבשת מיובנטוס.

מנצ'סטר יונייטד, ליברפול, ארסנל, צ'לסי וטוטנהאם הביעו לאחרונה התעניינות הולכת וגוברת בשחקן, כשבינתיים הוא לא ממהר לחתום על החוזה אצל הגברת הזקנה. ג'יובינקו בן ה-21 הושאל בעונה האחרונה לאמפולי וכעת אמור היה לשוב ליובה, אך בינתיים בעיות במשא ומתן מונעות ממנו להישאר.

ג'יובינקו דורש העלאה במשכורתו, אך ביובה הודיעו לו כי הם מוכנים לשלם לו רק 500 אלף יורו לעונה. דיווחים בתקשורת מספרים כי חמש הקבוצות האנגליות כבר גיששו אצל השחקן.

הקבוצה הכי רצינית עד עכשיו לקלוט את השחקן היא ארסנל, כשארסן ונגר הביע נחישות להחתימו. מהלך אפשרי הוא העברתו של רובין ואן פרסי ליובה על אף התנגדות האוהדים לשחרורו של ההולנדי.

כבר בימים הקרובים יוכל ג'יובינקו להציג את מה שהוא יודע במסגרת המשחקים האולימפיים בבייג'ינג כשיתמודד בטורניר עם איטליה. ונגר, למשל, כבר הבטיח את הגעתו לסין כדי לצפות בשחקן הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully