וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א: הפועל ת"א העפילה לסיבוב המוקדמות השני

קרן שמש, סן מרינו

31.7.2008 / 23:22

הקבוצה האדומה של אלי גוטמן הציגה יכולת חלשה, אך עלתה לאחר שניצחה 0:2 במשחק הגומלין בסן מרינו, אנטבי (5) ודה סילבה (7) כבשו

אפילו הפועל תל אביב לא שיערה שזה יהיה כל כך קל - המשחק הערב (חמישי) וההתמודדות כולה. מקבוצה שמעפילה לגביע אופ"א מצפים לקצת יותר, אבל ליובנס באמת אין מה להציע. האדומים ניצחו 0:2 במשחק הגומלין (0:5 בסיכום הכללי). הפועל תהיה הקבוצה השלישית שתייצג את ישראל, ביחד עם קרית שמונה, שגם עלתה ומכבי נתניה, בסיבוב המוקדמות השני של גביע אופ"א.

המשחק עצמו היה די חלש ומשעמם. גם הערב, כמו במשחק הראשון, היה קשה לעמוד על יכולותיהם של האדומים. בכל זאת, ניתן לראות כי שי אבוטבול מתחיל להבין את כובד האחריות המונחת על כתפיו. כמו כן עידן סרור מתחיל להתנהל כמו שחקן אמיתי, חורש את הקו ועושה הגנה כשצריך. סמואל יבואה ודגלאס דה סילבה נראים מחוברים מאוד לחבריהם.

עם השליטה של יבואה ודה סילבה באוויר, וההגבהות המדוייקות שיודע לנפק דמיטאר טלקיסקי, נראה כי גם השנה וביתר שאת, תתבסס הפועל הרבה על משחק הגובה. לראייה, שני השערים הערב הובקעו בנגיחה. נראה היה כאילו הפועל משחקת נגד חבורת ילדים, כשהאדומים התמסרו בנגיחות מעל ראשי שחקני יובנס וכבשו פעמיים, יגאל אנטבי (5) ודגלאס דל סילבה (7).

אוהדי הפועל תל אביב כנראה לא למדו את הלקח משנה שעברה מהמשחק מול שירוקי. מספר אוהדים שרפו כיסא אחרי שהשליכו אבוקה בוערת. המשטרה המקומית השתלטה על האירוע במהרה.

מהלך המשחק

דקה 5 - גול! הפועל פסחה מהר מאוד על שלב הגישושים מול היריבה החלשה להחריד. קנדה הרים מאגף ימין, יבואה החזיר מאגף שמאל בראש למרכז, אנטבי המשיך עם הראש מחמישה מטרים פנימה. 0:1 להפועל.

דקה 7 - גול! יובנס עוד לא התאוששה וכבר השני הגיע, כששוב הכדור מרחף מעל ראשי שחקני יובנס. עידן סרור נכנס לרחבה, הסיט שמאלה לאנטבי, שהגביה לראשו של דגלאס דה סילבה, שנגח פנימה. 0:2 קליל להפועל.

דקה 19 - יבואה הגיע לכדור תועה ושלח עם החזה מהאוויר, אבל שוער יובנס קלט בבטחה.

דקה 44 - האדומים כמעט עם השלישי. ערן זהבי נגח כדור, שפגע במשקוף אחרי כדור קרן טוב של סרור.

דקה 76 - יובנס הייתה קרובה מאוד להבקיע שער כבוד. שחקן הקבוצה התקדם ושלח בעיטה מ-18 מטרים, וואליד באדיר היה במקום כדי לשלוח רגל בשנייה האחרונה והכדור יצא לקרן.

דקה 87 - החמצה שלא רואים כל יום, מצידו של דה סילבה, שעמד חמישה מטרים מול השער. אבל הוא בעט את הכדור חלש ועקום הצידה.

הרכב יובנס דוגאנה: סימונה מונטארני, רוברטו סלבה, מנואל רנצי, ג'יאני מרוזוצ'י, פרנצ'סקו צ'צ'י, אנדריאה קאסדיי, פיליפו רוסי, מאוריציו גאלי, פרנצ'סקו פרוטה, מרקו פנטיני, קלאודיו זונזיני, ריקרדו סנטיני.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב (רמי דואני, 73), יגאל אנטבי, שי אבוטבול, דגלאס דה סילבה, עידן סרור (ביברס נאתכו, 62), דמיטאר טלקיסקי, ערן זהבי, סמואל יבואה (בן לוז, 62).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully