וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: קיויו או אוקוצ'ה מועמדים לעזוב

אייל בן יעקב

31.7.2008 / 13:59

אחד משני החלוצים הזרים, שלא בלטו עד כה באימוני הקבוצה, עשויים ללכת בעקבותיו של אלן מסודי ולקבל ממתיאוס הודעת שחרור

לאחר שחרורו המפתיע של אלן מסודי אתמול (רביעי), גורם המקורב ללותר מתיאוס מספר היום כי המאמן הגרמני עדיין בוחן אופציה של זר חדש בהתקפה במקומם של אוקוצ'ה או פרנסיס קיויו. שני החלוצים הזרים לא בולטים עד כה באימונים, אם כי דווקא אוקוצ'ה, שלאורך התקופה האחרונה מעמדו פחות יציב מבין השניים, היה מלך שערי הקבוצה במחנה האימונים.

בכל מקרה, מחר יהיה המועד האחרון לרישום שחקנים לגביע אופ"א, ולכן אף אחד מהזרים לא ישוחרר לפני כן. במידה והקבוצה לא תשיג תוצאה טובה במשחק הראשון שייערך ב-14 לאוגוסט, ייתכן מאוד ואחד החלוצים ישוחרר בכדי לפנות מקום לחלוץ זר.

שלושה משחקני הנוער שעלו השנה לקבוצה הבכירה - ריף מסיקה, אלון בדט וחן עזרא - הורדו בהחלטתו של מתיאוס חזרה לקבוצת הנוער. מסיקה, שחקן בית שמסומן כהבטחה גדולה, עשוי לבקש השאלה למכבי הרצליה מהליגה הלאומית, בדט ועזרא יחזרו בינתיים להתאמן עם קבוצת הנוער, אם כי ידוע שהאחרון אינו מרוצה בכלל מהחלטה זו, והוא עשוי לבקש השאלה לאחת מקבוצות הליגה הלאומית המתעניינות בו.

נשיא המועדון עו"ד גיל לב ונשיא הכבוד מוט'לה שפיגלר טסו היום לשוויץ כדי לייצג את הקבוצה מחר בהגרלת גביע אופ"א.
כזכור, הקבוצה איננה מדורגת ותקבל את אחת מהיריבות הבאות: דפורטיבו לה קורוניה (ספרד), בשיקטש (טורקיה), ספורטינג בראגה (פורטוגל), א.א.ק אתונה (יוון), אריס סלוניקי (יוון), נאפולי (איטליה), הכוכב האדום בלגרד (סרביה), פ.ס.ואסלוי (רומניה), לוקמוטיב סופיה (בולגריה), ליטקס לובץ, צ'רנו מורה וארנה (בולגריה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully