וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קח כסף ושב בשקט

31.7.2008 / 10:43

פארב מילא טפסי בקשה לחזרה מפרישה, בגרין ביי עברו לשלב ב' והציעו לו כ-20 מיליון דולר כדי שיישאר בחוץ. לינץ' עוזב את דנבר

קרקס ברט פארב לא מפסיק לקבל תפניות חדשות. אתמול (רביעי) הגיש פארב ל-NFL מסמך ובו בקשה לשוב לפעילות לאחר שהכריז על עצמו כפורש. הקומישינר רוג'ר גודל אמר כי לשחקן ולגרין ביי יש 24 שעות כדי להגיע לפיתרון, והפאקרס מבחינתם מצאו את האופציה האולטימטיבית: כסף.

מארק מרפי, נשיא הפאקרס, טס לביתו של פארב במיסיסיפי והציע לו סכום כסף מכובד כדי שלא ישוב לשחק. על פי מקורות, מדובר בסכום שקרוב ל-20 מיליון דולר שיתפרשו על מספר שנים. גודל ידבר עם פארב היום (חמישי) לפני שיחליט אם להתיר לו לשוב לליגה. "הוא ישמח לחזור לגרין ביי", אמר ג'יימס קוק, סוכנו של פארב, "אבל כרגע נראה שהוא יהיה הקוורטרבק של בית הספר התיכון של אוק גרוב".

ג'ון לינץ', הסייפטי של דנבר, עוזב את הקבוצה. לינץ' בן ה-37, בעל ותק של 16 עונות ב-NFL, הצטרף לברונקוס ב-2004 והודיע בתוכנית טלוויזיה כי ישקול את עתידו. לאחרונה לא היה השחקן מרוצה ממעמדו ומתפקודו בקבוצה.

פינת הפלילים: וורן מון, קוורטרבק היכל התהילה, הודה בנהיגה רשלנית כתוצאה משיכרות במדינת וושינגטון. גזר הדין שלו היה 90 ימי מאסר, מתוכם 88 מושעים. וון יכול לבחור לרצות יומיים בכלא או חמישה במעצר בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully