וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר כהן: "אני רעב לכדורגל"

יצחק סולומון

31.7.2008 / 9:20

שוער סכנין מתאושש מניתוח תוספתן, ויעבור בדיקה שתבהיר מה מצבו: "אני סופר את השעות עד לחזרתי לאימונים, ומקווה להדביק את הפערים"

שוער וקפטן בני סכנין, מאיר כהן, יעבור היום (חמישי) בדיקה רפואית מדוקדקת, אצל ד"ר קופלמן, מנהלת מחלקה כירורגית בבית חולים העמק בעפולה, שלאחריה הוא מקווה לקבל את האישור לחזור לאימונים, לאחר פגרה בת שלושה שבועות. כזכור, לאחר החזרה ארצה ממשחק האינטרטוטו מול רנובה המקדונית, חש כהן כאבים עזים בבטנו, הובהל לבת החולים, שם עבר בבהילות ניתוח להסרת התוספתן.

"אני כבר סופר את השעות עד לחזרתי לאימונים", אומר כהן, "אני לא יכול ולא רגיל לשבת בחוץ בשלב זה של העונה, אני צריך להיות על המגרש. אני רעב לכדורגל, ומקווה להדביק את הפערים עד לתחילת העונה". אם כהן יעבור היום בהצלחה את הבדיקות, הוא צפוי לחזור לאימונים ביום ראשון.

בינתיים ממשיך המאמן פרדי דוד בניסיונותיו לצרף חלוץ, כדי לתגבר את התקפת הקבוצה. אתמול נחת בארץ החלוץ הברזילאי, קלייר דוס סנטוס, בן 27, ששיחק בעבר בליגה הרומנית והפולנית, ויצטרף לנבחן אחר, הקונגולזי פטריק אפאטקי. שניהם ייבחנו היום, במשחק אימון מול בני יהודה. הם מועמדים להחליף את הגנאי המאכזב, ברנארד בורטאי.

בסכנין לא אוהבים את הפרסומים, לפיהם לשוער המשנה, עומרי אלון, אין חוזה, ושקבוצות בליגת העל מחזרות אחריו, לאחר שלושה משחקים מוצלחים במסגרת האינטרטוטו. "עומרי הוא שחקן שלנו. זה שאין לו חוזה לא אומר כלום, כי זה רק לשבת ולסגור דברים. אנחנו מקווים שאין מי שעומד מאחורי הפרסומים ומנפח לו את הראש", אומרים בסכנין.

  • עוד באותו נושא:
  • מאיר כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully