וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין הפועל ת"א ויובנס ישודר בספורט 5

קרן שמש

28.7.2008 / 17:05

שעות ספורות לפני משחק הגומלין (21:25) של הסיבוב הראשון המוקדם התקבלה ההחלטה. אלי גוטמן מקפיד לשמור על מתח חיובי בקבוצה

משחק הגומלין של הפועל תל אביב נגד יובנס דוגאנה מסן מרינו במסגרת הסיבוב הראשון המוקדם של גביע אופ"א יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט (21:25).

הקבוצה האדומה ערכה אמש (רביעי) את האימון המסכם לקראת משחק הגומלין מול יובנס דוגאנה במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות גביע אופ"א. האדומים הגיעו למגרש הלאומי של סן-מרינו מלווים בשוטרים ובאנשי אבטחה, כאשר צלפים עמדו ביציעי המגרש. כעשרה אוהדים הגיעו למקום בכדי לקבל את פניהם של השחקנים בשירי עידוד שנמשכו לאורך כל האימון.

אלי גוטמן, מאמן האדומים, תרגל הערב את ההרכב שיפתח במשחק מחר, כאשר בתחילת האימון זכה עידן סרור ללבוש את גופיית ההרכב הראשון ובהמשך החליף גוטמן את סרור בביברס נאתכו. סמואל יבואה צפוי לפתוח בהרכב לראשונה מאז הגיע לקבוצה והוא ישתף פעולה בחוד עם ערן זהבי.

גוטמן העיר לשחקניו בזמן האימון והוא חזר וביקש לראות לחץ על הדשא. יגאל אנטבי התייחס למפגש מחר ואמר: " אנחנו מתייחסים למשחק בשיא הרצינות. זה משחק שחשוב לנו לנצח ומהווה גם הכנה לליגה, אנחנו מתייחסים ליובנס בשיא הרצינות, ונותנים להם את הכבוד הראוי". על השתלבות השחקנים החדשים בקבוצה אמר אנטבי: "השחקנים החדשים משתלבים טוב. אנחנו מתגבשים חברתית ובשביל זה יש לנו עוד מחנה אימון לאחר המשחק, אבל זה לא הסוף, צריכים להגיע אלינו עוד שני שחקנים".

גוטמן: "כל שער מקדם את המועדון"

על האוהדים שהגיעו עד לסן מרינו בכדי לעודד את קבוצתם אמר אנטבי: "לא האמנתי שיבואו לפה אוהדים, זה מרגש, ומשמח". אלי גוטמן, מאמן האדומים, מתייחס גם הוא אל המפגש בשיא הרצינות. "באנו למקום נפלא על מנת להתכונן למשחק הזה. פחות מעניינת אותנו היכולת של היריב ויותר מעניינת אותנו היכולת שלנו. אסור לשכוח שזה משחק במסגרת גביע אופ"א וכל ניצחון ושער נחשב ומקדם את המועדון.

"ההשתלבות של השחקנים החדשים היא טובה, יש אווירה טובה ברמה החברתית בין כולם, אנחנו מרוצים מכל אחד, כל מי שהגיע לפה נבחר בקפידה. בשיחה לפני האימון אמרתי לשחקנים שתהיה תחרות טובה על המקום בהרכב ומי שיהיה טוב יזכה ללבוש את גופיית ההרכב הראשון".

על האוהדים שהגיעו לתמוך הקבוצה אמר גוטמן: "זה מלבב שהאוהדים מגיעים עד לפה בכדי לעודד ולתמוך, זה חשוב לקבוצה שהקהל האדום לצידה". כשעה לפני שערכו האדומים את האימון המסכם שלהם, היו אלה שחקני יובנס שקיימו אימון לקראת המשחק.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב, יגאל אנטבי, שי אבוטבול,דאגלס דה סילבה, עידן סרור (ביברס נאתכו), דמיטאר טלקיסקי, ערן זהבי, סמואל יבואה.

עדכון ראשון: 31/7/08 00:05
עדכון אחרון: 31/7/08 17:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully