וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבאן רודריגז עובר ליאנקיז

30.7.2008 / 23:57

לאחר שפוסאדה סיים את העונה, הפסים שלחו את קייל פרנסוורת' לדטרויט וסגרו חור בעמדת התופס. ג'ייסון ביי בדרך לטמפה ביי

היאנקיז ממשיכים לבצע מהלכים לקראת סיום מועד הטריידים. הקבוצה מניו יורק, שרק בשבוע שעבר צירפה את דמאסו מארטה ואת קסאווייר ניידי, הביאה את אחד מטובי התופסים בהיסטוריה - איבאן "פאדג'" רודריגז, בן ה-36. I-Rod יצטרף ל-A-Rod בניו יורק וימלא את החור שהותיר חורחה פוסאדה, שעבר ניתוח וסיים את העונה. פאדג' חתם ב-2004 על חוזה לארבע שנים בדטרויט, ונמצא בחודשיים האחרונים לחוזהו. הטייגרס קיבלו בתמורה את קייל פרנסוורת', הסט-אפ הכושל של היאנקיז ששיחק בשורותיהם ב-2005 לפני שעבר בטרייד לאטלנטה. הם עשויים להשתמש בו בתור קלוזר לאור המצוקה שיש להם בבולפן.

בינתיים ניצחו היאנקיז את בולטימור 3:13 ונמנעו מסוויפ בסדרה, כשהם שומרים על פער ארבעת המשחקים מטמפה ביי, שניצחה בטורונטו. בובי אבריו חבט לשני הומראנס והכניס שלושה ריביז, קסאווייר ניידי רשם שתי חבטות, שתי ריצות ושני ריביז ואלכס רודריגז חבט להומר מספר 23 העונה. ניצחון לג'ובה צ'מברליין שהגיש שישה וטיגן שישה, הפסד לדניס סרפאטה. חואן קסטרו עם הומר לאוריולס.

האם גם טמפה ביי הולכת על מהלך גדול? על פי דיווחים, הרייז קרובים לצרף את ג'ייסון ביי, החובט של פיטסבורג, כשהם מנהלים שיחות עם הפייראטס. כרגע המחלוקת היא סביב הפרוספקטים שטמפה ביי תיתן לפיטסבורג, כשהפיראטים רוצים את דייויד פרייס המוערך, אולם הרייז לא יכללו אותו בעסקה ורוצים לתת שחקנים אחרים. לביי חוזה עד תום 2009, בה ישתכר 7.5 מיליון דולר.

בינתיים הרייז יצאו מטורונטו עם ניצחון בסדרה כשגברו על הבלו ג'ייז 2:3, וכנראה הוציאו אותם מתמונת הפלייאוף. אדווין ג'קסון הגיש חמישה אינינגים ונזקק לעזרת הבולפן וטרוי פרסיבל, שעם השמירה שמר על פער ארבעת המשחקים מהיאנקיז. בוסטון תשחק מול האיינג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully