וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל משחק האימון בין מכבי נתניה למכבי תל אביב

אייל בן יעקב

30.7.2008 / 21:51

המשטרה דרשה 70 שוטרים ומאבטחים והנהלת נתניה סירבה בתוקף. תיירי טזאמטה נפצע באימון. קווין פריינטה הנבחן גילה יכולת טובה

משחק האימון שהיה אמור להתקיים ביום שבת בקופסא בין מכבי נתניה למכבי תל אביב, בוטל בשל דרישות המשטרה ל-35 שוטרים ו-35 מאבטחים. בנתניה הגדירו את הדרישות כמוגזמות והחליטו על ביטול המשחק.

אימון הערב (רביעי) של נתניה התבסס בעיקר על משחק הגנה מול התקפה ומצבי אחד על אחד. במסגרת תרגול זה בלט בעיקר דלה ימפולסקי, שהציג יכולת טכנית טובה, ואף סיומת חדה מול השער. מי שעוד בלט היה תיירי טזאמטה, שהלהיב את האוהדים עם כמה תרגילים יפים, שהשאירו את שחקני ההגנה מאחור.

באחת הפעמים נפצע טזאמטה בכף רגלו ונאלץ לנטוש את האימון. השחקן נראה מצוברח מאוד, והמשיך לשבת ביציע ולהסתכל על חבריו. לאחר האימון הוא היה רגוע יותר ואמר לחבריו: "מציק לי שהפציעה הזו שוב חזרה, אני מקווה שהיא לא חמורה". השחקן ייבדק מחר ע"י הצוות המקצועי.

המאמן לותר מתיאוס התרכז במעקב בעיקר אחר התרגולים ההתקפיים, ונראה כי זה החלק לו הוא יקדיש את מירב אימוני טרום העונה. קווין פריינטה, השחקן הנבחן, גילה יכולת טכנית טובה וזריזות, ובהחלט ניתן לראותו משתלב בקישור של נתניה העונה.

איתי שכטר עזב את חבריו באמצע האימון, בכדי לערוך בצד אימון כושר. החלוץ מחלים עדיין מפציעה בכתף והוא עבד עם משקולות בהדרכת מאמן הכושר אורי הראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully