וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיינג'לס קיבלו תיאבון

30.7.2008 / 13:08

אנהיים הנחילה עוד הפסד לבוסטון, 2:6, וצירפה את מארק טשיירה שהגיע בטרייד מאטלנטה. זמבראנו והקאבס ניצחו שוב במילווקי

החבר'ה באנהיים רציניים. הלילה (בין שלישי לרביעי) צירפו האיינג'לס את מארק טשיירה, שחקן הבסיס הראשון של אטלנטה. טשיירה יגיע תמורת קייסי קוצ'מן ומגיש מליגת המיינורס. טשיירה, סלאגר רציני שמתעורר בדרך כלל במחצית השנייה של העונה, יהיה שחקן חופשי בסיום 2008. עד כה הוא חבט 108 חבטות ב-28.3 אחוז ל-20 הומראנס ו-78 הכנסות רצים. התקפת האיינג'לס, שהייתה מאותגרת העונה והתעוררה רק בשבועות האחרונים, קיבלה חיזוק רציני ביותר, ועם טשיירה ו-ולאדימיר גררו במרכז ההרכב הופכת להיות מאיימת. יחד עם הגשה טובה מאוד, אנהיים הופכת למועמדת מובילה לזכיה בוורלד סירייס.

בינתיים, כמעט גנב ג'ון לאקי את ההצגה לטשיירה. לאקי, שמתקשה בדרך כלל בפנוויי פארק, נתן הצגה ונכנס לאינינג התשיעי ביתרון 0:6 ועם נו היטר על בוסטון. עם אאוט אחד באינינג חבט דסטין פדרויה לסינגל, ואחריו ירה קווין יוקיליס להומר. האיינג'לס ניצחו 2:6, במשחק שאותו סיים לאקי עם תשעה אינינגים וארבעה חשמולים. גארט אנדרסון חבט להומר על קליי בוכהולץ המפסיד, הרד סוקס נוצחו בארבעה מתוך חמשת משחקי הבית האחרונים שלהם.

טמפה ביי מתחילה להרוויח

טורונטו - טמפה ביי 3:0

לא רק לאקי נתן הצגה הלילה, גם מאט גארזה מטמפה ביי. במפגש הקודם בטרופיקנה פילד גארזה הכניע את רוי האלאדיי וכך היה גם הפעם, כשקוטל חמישה חובטים בתשעה אינינגים של עבודה. אריק הינסקי חבט להומר מול האקסית, כשהאלאדיי מטגן שמונה חובטים בשמונה אינינגים של עבודה. הרייז פתחו פער של שני משחקים על בוסטון וארבעה על היאנקיז.


ניו יורק יאנקיז - בולטימור 7:6

וזאת משום שגם היאנקיז חטפו בראש, למרות ניסיון מאוחר לקאמבק על האוריולס. קווין מילאר היאנקי קילר שוב חבט להומר, אוברי האף הוסיף אחד עם ארבעה ריביז ודניאל קבררה הגיש שבעה אינינגים בטרם הורחק לאחר שפגע עם הכדור באלכס רודריגז. הפסים שמו שלוש ריצות באינינג התשיעי, אבל ג'ורג' שריל הצליח לצאת מהאינינג המביך. הומר לא-רוד, הפסד לדארל ראסנר.


מינסוטה - שיקגו וייט סוקס 5:6

הסכיתו ושמעו, דברים קורים במרכז. ג'סטין מורנו חבט לדאבל מנקה בסיסים באינינג חמישי ענק, שבו נכנסו חמש ריצות של מינסוטה שהפכו מפיגור 4:0 ליתרון 4:5. ג'ו ניית'ן שמר על הניצחון של גלן פרקינס, הטווינס רחוקים רק חצי משחק מהגרביים, עם אפשרות לעלות הלילה למקום הראשון. קלייטון ריצ'ארד עם ההפסד.


קליבלנד - דטרויט 8:5

הטייגרס הרוויחו מהניצחון של מינסוטה, שקידם אותם שוב למרחק של 5.5 משחקים מהגרביים. מיגל קבררה וברנדון אינג' חבטו להומרים, ארמנדו גלאראגה רשם את הניצחון ומאט גינטר את ההפסד.


טקסס - סיאטל 10:11

איצ'ירו סוזוקי רשם 3,000 חבטות בקריירה משולבת עם הליגה היפנית, אבל את ההצגה גנבו הריינג'רס ורמון ואסקז, שעם דאבל בתחתית האינינג התשיעי הפך פיגור 10:9 לניצחון 10:11. ואסקז סיים עם ארבע חבטות, ארבעה ריביז ושלוש שגיאות בשדה. חוזה לופז ובריאן לה האבייר עם הומרים לסיאטל, מרלון בירד עם אחד לריינג'רס. ניצחון לסי ג'יי ווילסון, הפסד לג'יי ג'יי פאץ.


במשחק נוסף: אוקלנד - קנזס סיטי 5:2.

NL: הקאבס פורשים כנפיים

מילווקי - שיקגו קאבס 7:1

הכל הולך לפי התוכניות של הקאביז בסדרה הזו. קרלוס זמבראנו הופיע במלוא אונו ונתן הצגה של שמונה ותשעה, אראמיס רמירז רשם ארבע חבטות ושיקגו הוציאה את בן שיטס מהעניינים עם חמש ריצות באינינג השישי. שיטס סיים עם שש ריצות חובה, שיקגו התרחקה כדי שלושה משחקים מהברוורס.


אטלנטה - סט. לואיס 8:3

אלברט פוחולס ממשיך להשתולל. פוחולס חבט להומר משווה באינינג השישי, רשם את החבטה המנצחת באינינג השמיני והקרדינלס הוסיפו חמש ריצות בתשיעי כדי להלום באטלנטה המפורקת ולהישאר במרחק של ארבעה משחקים מהקאבס. ריאן פרנקלין עם הניצחון, הפסד לרפאל סוריאנו.


וושינגטון - פילדלפיה 2:1

הפיליז התקשו מול קולין באלסטר והנשיונאלס, אבל הומר של צ'ייז אטלי והופעה טובה מאוד של ברט מאיירס (וולקאם בק) עזרו להם לשמור על פער של חצי משחק מהמטס. בראד לידג' עם שמירה מספר 25 העונה.


פלורידה - ניו יורק מטס 4:1

המטס שמרו על הפסגה באמצעות הומר של קרלוס דלגאדו והופעה נאה של שישה וחמישה של אוליבר פרז. בילי וגנר שמר בהצלחה, סקוט אולסן רשם את ההפסד, שהרחיק את פלורידה בחזרה למרחק של שני משחקים מניו יורק.


לוס אנג'לס דודג'רס - סן פרנסיסקו 0:2

ג'ו ג'ונסון הגיש שישה וטיגן שלושה, והאפיל על הופעה טובה של שבעה ושמונה של מאט קיין, שנאלץ לרשום את ההפסד. ג'ונתן ברוקסטון שמר, ועם הניצחון הדודג'רס שימרו את פער המשחק הבודד מאריזונה.


סן דייגו - אריזונה 3:0

הדי-באקס, מצידם, נעזרו בהופעה גדולה של דאג דייויס, שרשם שישה אינינגים של משחק מושלם ונכנע רק לסינגל של בריאן ג'יילס באינינג השביעי. הוא סיים עם 7.2 אינינגים ושמונה טיגונים. ברנדון ליון עם השמירה, קליי הנסלי עם ההפסד.


במשחקים נוספים: יוסטון - סינסינטי 2:6, פיטסבורג - קולורדו 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully