וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הקיץ ייערכו משחקי ידידות בין קבוצות מאירופה ל-NBA

שלוש קבוצות, אלופת אירופה צסק"א מוסקבה, ברצלונה המתחזקת וריטאס וילנה, ייערכו בסך הכל חמישה משחקי ראווה על אדמת ארצות הברית

שיתוף הפעולה בין ה-NBA ליורוליג נמשך: ג'ורדי ברתומיאו, מזכ"ל היורוליג, צפוי להודיע היום (רביעי) כי גם הקיץ ייערכו מספר משחקי ראווה בין קבוצות משתי הליגות, שנחשבות לחזקות בעולם הכדורסל.

אם בקיץ שעבר הגיעו מספר קבוצות NBA לאירופה, שם ערכו מחנות אימון ומשחקי ידידות, הרי שהקיץ ימריאו לצפון אמריקה שלוש קבוצות אירופאיות – אלופת אירופה צסק"א מוסקבה, ברצלונה המתחזקת וריטאס וילנה, שתשחק בעונה הקרובה במפעל היורוקאפ – ויערכו בסך הכל חמישה משחקי ראווה על אדמת ארצות הברית.

צסק"א תתכבד לפתוח את מסע האירופאיות, כאשר תפגוש את אורלנדו מג'יק ב-10 באוקטובר. ארבעה ימים לאחר מכן תרחיק לטורונטו, שם תתמודד מול הראפטורס של אנתוני פארקר, חוסה קלדרון, וויל סולומון ויתר חבריהם. ב-18 באוקטובר יגיעו בארסה וחואן נבארו לסטייפלס סנטר, למשחק מול הלוס אנג'לס לייקרס. יממה לאחר מכן תשחק ברצלונה מול הלוס אנג'לס קליפרס או מול טורונטו, כאשר כעת נראה כי תהיה זו הראשונה. ריטאס הקטנה תחתום את מסע האירופאיות עם מפגש ראווה היסטורי מול הגולדן-סטייט ווריורס, ב-21 באוקטובר.

כידוע, מכבי תל אביב היא הקבוצה האירופאית היחידה עד כה שרשמה ניצחון מול קבוצת NBA על אדמת צפון אמריקה, עם 103:105 סנסציוני מול הראפטורס בקיץ 2005, הודות לסל ניצחון דרמטי של אנתוני פארקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully