וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד מצא חלוץ: פטריק אפאטקי

יצחק סולומון

30.7.2008 / 11:00

החלוץ הקונגולזי סבל מלחץ דם גבוה, אבל עבר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה. בקבוצה יצאו במתקפה כנגד התקשורת בענין פרשת הבשמים

בקבוצת בני סכנין מצאו את האשמים בפרשת הדיוטי פרי, שמאיימת להטיל צל ענק על המועדון וללא ספק לא תרמה לתדמית החיובית של המועדון, התקשורת. דובר הקבוצה, מונדר חלאיילה, יצא הערב (שלישי) בהתקפה קשה על התקשורת ואמר: "התקשורת לא לקחה אוויר לפני שתקפה אותנו. אנחנו לא בורחים, השחקנים לא בורחים, והייתה צריכה להיות קצת סבלנות, במקום להכפיש ולהשחיר אותנו".

"זו הייתה חוויה קשה. התקשורת ממשיכה בשלה ומחפשת את הרע", ממשיך ותוקף חלאיילה, "מאזן פרגן לתקשורת במשך שבע שנים, ולצערי עכשיו הפקירו אותו. שוכחים שיש פה משפחות, כבוד, ילדים, הורים, באו בטענות למאזן שהוא לא דיבר. על מה ידבר? יש פה חקירה, השחקנים נמצאים בספרד והוא לא יודע הרבה, למה אין סבלנות? כל מילה שתאמר הייתה פוגעת במנגנון הצדק ובמשפחות".

"לא יכול להיות שכל עובר אורח יסתכל על החקירה. היו איומים על שחקנים שבמידה ולא יחתמו על ניירת כלשהם, הם לא יעלו על המטוס" מספר חלאיילה על החקירה שעברו השחקנים בדיוטי פרי, "היה שם בלבול גדול. אי כבוד לזולת, אי כבוד לאזרח. הכול התנהל בצורה אבסורדית. אספו את השחקנים מתוך הדיוטי פרי. השחקנים מכחישים בתוקף את כל מה שנטען כנגדם".

אפאטקי ישחק בקבוצה

פרדי דוד המשיך בניסיונותיו לתגבר את החוד הדליל שלו, ומצא מחליף לגנאי המאכזב ברנארד בורטאי, שכנראה יישלח הביתה עוד לפני תחילת העונה. מי שיחליפו הוא החלוץ פטריק אפאטקי מקונגו, ששיחק בקבוצת סנדאונס הדרום אפריקאית. אפאטאקי, 29, שיחק במספר קבוצות באירופה, ביניהן ראסינג פאריז ורואן הצרפתיות, בורסהספור הטורקית ולוקרן הבלגית. החלוץ סבל מלחץ דם גבוה, אולם עבר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה והוא כנראה ישותף במשחקי הקבוצה.

בנוסף, עדיין מנסים בסכנין להחזיר לקבוצה את ליאור אסולין אולם העלויות הגבוהות הכרוכות בהבאתו של החלוץ מרחיקות אותו מהקבוצה. שמו של אחמד קאסום, שגדל בקבוצה, גם הוא שב ועלה על הפרק. גורמים בסכנין אמרו: "ליאור פרח אצלנו. אם הוא יתגמש בכסף ייצא לו רק טוב. קאסום הוא בן המקום וטבעי שישחק אצלנו".

עדכון ראשון 20:47 29.7
עדכון אחרון 11:00 30.7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully