וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רלף קליין אושפז במצב קשה

29.7.2008 / 17:13

המאמן, מאושיות הכדורסל הישראליות הגדולות ביותר, נמצא בבית החולים תל השומר לאחר שמצבו הבריאותי הידרדר בשבועיים האחרונים

רלף קליין, מגדולי מאמני הכדורסל הישראלים בכל הזמנים, אושפז בבית החולים תל-השומר במצב קשה מאוד. מקורב למשפחה סיפר כי בשבועות האחרונים הידרדר מצבו הבריאותי של קליין והוא נאלץ להסתגר בביתו, עד שהוחמר עד כדי שמשפחתו נאלצה לאשפזו. קליין, כידוע, נלחם בשנים האחרונות במחלת הסרטן.

לפני כחודשיים, כזכור, ערכו אוהדי מכבי תל אביב ערב הוקרה מיוחד לכבודו של קליין, בו לקחו חלק למעלה מאלף אנשי ספורט מהארץ והעולם. "רלף הוא אבן היסוד של הכדורסל הישראלי", אמר באירוע מיקי ברקוביץ'. דורון ג'מצ'י הוסיף כי "רלף עשה כל כך הרבה דברים נפלאים בכדורסל הישראלי, נגע בכל כך הרבה אנשים. הוא באמת הגדול מכולם". קליין עצמו אמר בנאומו ש"קיבלתי המון פרסים בחיי, אבל הערב הזה הוא הפרס הגדול מכולם".

קליין הוביל את מכבי תל אביב לזכייה ההיסטורית בגביע אירופה בשנת 77', והצעיד את נבחרת ישראל להישג השיא בתולדותיה - מדליית הכסף באליפות אירופה 79' שנערכה בטורינו. קליין, 14פעמים אלוף ישראל ו-10 פעמים נוספות מחזיק גביע המדינה, אף אימן בעבר את נבחרת גרמניה.

מיקי ברקוביץ', ששיחק שנים ארוכות תחת שרביט האימון של קליין במכבי תל אביב ונבחרת ישראל: "ביקרתי אותו הבוקר ושוחחנו קצת. מעבר לזה איני מוכן להרחיב, מדובר בעניין פרטי של אדם ומשפחתו". גם טל ברודי ואולסי פרי, שחקני העבר של מכבי תל אביב ביקרו היום את המאמן, שזיהה אותם למרות מצבו הקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully