וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוארץ: "אוהד כהן מקצוען. אין איתו בעיות משמעת"

29.7.2008 / 12:35

הקבוצה החליטה להגיב לפרשת יולז'רי-כהן. עוד מהיו"ר: "חבל שזה נגמר בצורה כזאת". הבלם גארידו הקולומביאני ינחת רק ביום שישי

יום לאחר הפרשה שהסעירה את הקבוצה במחנה האימונים בהולנד, במכבי פתח תקוה בחרו להגיב על פרשת יולז'רי-כהן. כזכור, שוער המשנה של הקבוצה עזב את המחנה ועלה על המטוס הראשון לישראל לאחר עימות עם השוער הראשון. יולז'רי טען כי העימות נוצר במהלך האימונים ואמר בין היתר: "אני עם אוהד כהן גמרתי. אני לא רוצה לעבוד איתו דקה אחת יותר. ההחלטה שלי היא סופית. מה שקרה פשוט מגעיל".

כאמור, בפתח תקוה החליטו הבוקר למסור את גרסתם לאירוע. השוער אוהד כהן עדיין לא מעוניין להגיב, ונראה כי יעשה זאת רק לאחר שהקבוצה תשוב לישראל. היו"ר, משה זוארץ, הגיב הבוקר על האירוע. "צר לי שיהב יולז'רי מנסה להפיל את התיק על אוהד כהן", אמר זוארץ והוסיף. "אוהד כהן הוא מודל לחיקוי במכבי פתח תקוה בפרט, ובכדורגל הישראלי בכלל. מקצוען אמיתי. מעולם לא היו איתו בעיות משמעת. חבל שזה נגמר בצורה כזאת. אין לי צל של ספק שאין שום קשר בין העזיבה שלו לאוהד. אני מאחל ליולז'רי הצלחה בדרכו החדשה".

המקרה הזה נוסף לפרשה אחרת שניסו בצוות המקצועי להסתיר, במסגרתו התעמתו לפני מספר ימים הקשר סולי צמח והחלוץ רוביל סרסור. השחקנים נקנסו והתבקשו לתרום את הכסף לילדים חולים. כזכור, בעקבות האירוע, ואירועי אלימות נוספים, המאמן ניצן שירזי הטיל עונש קולקטיבי על הקבוצה: ביטול יציאות וחופשים. היום אמורה הייתה הקבוצה לצאת ליום חופש ולכן שחקנים בקבוצה ביקרו את ההחלטה להטיל עונש. נכון להבוקר, ההחלטה היא שהשחקנים יישארו במתקן האימונים ויתאמנו כרגיל.

הבלם הקולומביאני איוואן אלונסו גארידו, ששמו הוזכר אתמול כמועמד לקבוצה, יגיע רק ביום שישי לישראל ולא ינחת עם הקבוצה ביום רביעי. בקבוצה טוענים כי הוא מגיע למבחנים ולא להתרשמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully