וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם איונג אנו בורח למכבי חיפה?

29.7.2008 / 23:52

בדיווח מדרום אפריקה נמסר כי הקשר הקמרוני שנבחן אצל הירוקים ייבחן בפורטסמות'. אלישע לוי ממשיך לתרגל את חרזי כמגן ימני

שחקנים במכבי חיפה מעידים על "מתיחות בריאה" במחנה האימונים באוסטריה, בין שני המגנים, אלון חרזי ואייל משומר. המאמן אלישע לוי מתרגל בעיקר את חרזי הוותיק בהרכב ונראה שהדבר גרם למעט בלבול אצל משומר, שחקן שלוי מעריך מאוד. "משומר היה בטוח שחרזי יפרוש והוא יהיה שחקן הרכב", מעידים שחקנים בחיפה. "כעת התברר שהתחרות לא קלה ולכן משומר אולי טיפה נראה מאוכזב. צריך להבין שעם ההצטרפות של ליאוניד קרופניק וההשתלבות של שי מימון, חרזי לא יתופקד כנראה כבלם. אבל רק אחד מהם ישחק כנראה בהרכב. משומר לא יוותר בקלות".

בדיווח מדרום אפריקה נמסר היום שהקשר הקמרוני שנבחן במכבי חיפה, איונג אנו, ייבחן בפורטסמות' האנגלית במהלך משחק ידידות שתערוך הקבוצה מול אייאקס קייפטאון. בחיפה מציינים היום כי היו רוצים לקבל החלטה בעוד מספר ימים לגבי השחקן וייתכן שאלישע לוי יצטרך לחפש אלטרנטיבה אחרת, למרות שבחיפה מעריכים שאנו לא יחתום באנגליה ויגיע להמשך המבחנים בישראל. בכל מקרה, לוי עדיין מעדיף להחתים שני זרים בעמדות התקפיות וייתכן שגם אם אנו יוחתם, הוא יושאל לקבוצה אחרת.

לוי מתעקש להחתים דווקא קשר קדמי ולא אחורי ולכן נראה שאם הקשר האחורי מקמרון, איונג אנו, יוחתם לאחר מבחנים בארץ, הוא יושאל לקבוצה אחרת. החלוץ קטלגו משאגו אמור לקבל הודעה על שחרורו במהלך השבוע מאחר ולא הרשים את הצוות המקצועי. מנגד, החלוץ פרננדו ג'וסה ממשיך לכבוש במחנה האימונים. הבוקר (שלישי) נערך משחק אימון בין ההרכב הראשון לשני והברזילאי, ששיחק בהרכב השני, כבש שלושער בדרך לניצחון מוחץ, 0:4. החלוץ אמור להיבחן בהמשך גם בישראל. החלוץ שלומי ארבייטמן נאלץ לנטוש את האימון בטענה לכאבים אבל ישחק מול הטורקים.

בצוות הרפואי מעריכים שהחלוץ ת'מבינקוסי פנטאני שחזר להתאמן ישולב במשחק מול בשיקטאש שאמור להיערך מחרתיים (רביעי). למשחק צפוי להגיע הבעלים יעקב שחר. גם ליאור רפאלוב שסובל ממתיחה ייטול חלק במשחק הזה והוא אף צפוי לפתוח בהרכב. אתמול ערכו השחקנים יום קניות בעיר גראץ שבאוסטריה. מנהל הקבוצה אדורם קייסי התרגש כצפוי מהביקור. כזכור, בעונת 2002/2003, כאשר יצחק שום היה המאמן, היה קייסי שותף להישג היסטורי. מכבי חיפה העפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות לאחר שהדיחה בשלב המוקדמות את שטורם גראץ האוסטרית. לאחר ניצחון 2:0 במשחק הראשון (צמד של יעקובו), חיפה פיגרה 3:1 בגומלין ורגע לפני שהודחה כבש קייסי את ההשני של חיפה (המשחק הסתיים בתוצאה 3:3) ולמעשה העלה את חיפה לשלב הבתים.

התקשורת האיטלקית ממשיכה לדווח כי מכבי חיפה הביעה עניין בקשר קטאניה, מארק אדוסיי (31), ששיחק לפני 13 שנה בהפועל פתח תקוה.

עוד בינתיים, שוברים שיאים: נמכרו 3,000 מנויים לעונה הקרובה

אוהדי מכבי חיפה רצים לקופות: עד כה מכרה הקבוצה 3,000 מנויים לקראת העונה הקרובה ובמועדון מרוצים מאוד מהמספרים הללו. בחיפה ציינו היום כי מדובר בשיא במכירת המנויים בשלוש השנים האחרונות. מנכ"ל המועדון, איתמר צ'יזיק, אמר היום כי קצב המנויים עשוי לגדול באופן משמעותי עד פתיחת הליגה.

"הצגנו קבוצה צעירה, כישרונית ולוחמת שתעשה הכל, והדגש על הכל, כדי להחזיר לאוהדים את הסיבה להגיע למגרש וליהנות ממנה", אמר צ'יזיק. "הם הבינו שלא ויתרנו על הדרך והמטרות שלנו, להיאבק על כל התארים, ויחד עם זאת אנו והם סומכים על הצוות המקצועי שיידע להפיק מעצמו את המיטב. בסגל של מכבי חיפה נמצאים שחקנים מצוינים ובעלי ניסיון, ולצידם ישתלבו טובי השחקנים הצעירים בישראל". ביום שבת הייתה אמורה הקבוצה לערוך טקס הצגת השחקנים, אבל הוא נדחה. ההערכה היא שהטקס ייערך סמוך למשחק הבית הראשון בסוף השבוע הבא.

ביום שישי, בשעה 12:30 תערוך מכבי חיפה מסיבת עיתונאים מיוחדת לפתיחת העונה, במלון דן כרמל בחיפה.

עדכון ראשון: 29/07/08 17:47
עדכון אחרון: 29/07/08 23:52

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully