וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: עבאס סואן ויוסי ביטון בהרכב מול מוגרן

יצחק סולומון

29.7.2008 / 7:10

הקשר סיים עונש הרחקה, והבלם ימלא את מקומו שללביא המורחק. פרץ הפצוע לא יפתח בהרכב. בקבוצה אופטימיים: "אפשר לעבור אותם"

עירוני קריית שמונה ממריאה הבוקר (שלישי) למונטנגרו, דרך קרואטיה, למשחק הגומלין מול קבוצת מוגרן, במסגרת גביע אופ"א, לאחר שבמשחק הראשון, בקריית אליעזר, סיימו השתיים בתיקו 1:1. הקבוצה תחזור לארץ ביום שישי בשעות הלילה המאוחרות.

ערב המשחק הראשון בין שתי הקבוצות, אמר המאמן מישל דיין, דברים בנוסח "ברור שלא נזכה בגביע אופ"א", והוסיף כי "המשחק הוא עוד הכנה לליגה". למרות ההצהרות, בקריית שמונה טסים במטרה לחזור עם הכרטיס לסבוב הבא. הם יודעים שהצלחה באופ"א תקרין גם על הליגה.

למרות שמדובר בהופעה היסטורית של הקבוצה במשחק חוץ במסגרת האירופית, תהיה נציגות דלילה ביותר לאוהדי הקבוצה, שהעלות הגבוהה של הנסיעה משאירה אותם בבית. מי שכן מתייחס למשחק במלוא הרצינות הוא היושב ראש, איזי שירצקי, שיגיע בהרכב משפחתי מלא, כולל הילדים והנכדים.

כובש השער הראשון ועד כה היחיד של הקבוצה באירופה, עומר פרץ, לא ייפתח בהרכב בשל פציעה, אבל קריית שמונה תזכה לתגבור בדמותו של עבאס סוואן הוותיק, שחוזר להרכב מעונש הרחקה. את מקומו של הבלם המורחק, יניב לביא, ימלא יוסי ביטון. אפרופו לביא, הוא והפרואני חוויאר סספדאס, שלא נרשם בזמן למשחק, לא יצאו עם הקבוצה למונטנגרו.

היום אחר הצהריים יקיים המאמן, מישל דיין, אימון לפני אחרון לקראת המשחק באצטדיונה של גוריצה הקרואטית. מחר יערוך דיין אימון מסכם באצטדיון בו יתקיים המשחק. "אנחנו יוצאים בהרגשה טובה, אפשר לעבור אותם" זו הדעה הכללית בקריית שמונה.

החלוץ יובל אבידור אמר לקראת היציאה למוגרן: "אני מרגיש שחובת ההוכחה עלינו. אני מקווה שנצליח להתעלות. אם לא נעבור את המשחק, יהיה חבל כי אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה, הרבה יותר טכנית ואין סיבה שלא נעבור אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully