וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהב יולז'רי: "אני עוזב בגלל אוהד כהן"

28.7.2008 / 22:06

אחרי פרשת המכות במחנה, שוער המשנה של מכבי פ"ת נקלע לעימות עם השוער הראשון וטס ארצה. הבלם איוואן גארידו יגיע להתרשמות

מחנה האימון של מכבי פתח תקוה ממשיך לסעור. לאחר פרשיית המכות, הדחיפות והקנסות, מגיע עוד פיצוץ רבתי. שוער המשנה של הקבוצה, יהב יולז'רי, החליט לעזוב את המועדון ולחזור ארצה, וזאת באמצע מחנה האימון של הקבוצה.

הערב (שני) התברר שיולז'רי עוזב את הקבוצה בעקבות עימות חריף עם השוער הראשון, אוהד כהן. יולז'רי אישר את הידיעה ואמר: "החלטתי לעזוב את המחנה של מכבי פתח תקוה באמצע. אני חושב שלקבוצה יש מאמן מצוין וזה מועדון עלא כיפאק, אבל אני עוזב בגלל אוהד כהן. מה שהוא עשה לי היה מגעיל ואני לא מוכן להיות שחקן בקבוצה שבה הוא משחק. הוא ניסה להגיע איתי לעימותים. אני לא בנאדם שבא לקלל או להתחכך, אלא בא לעבוד. הוא הפתיע אותי מאוד בהתנהגות שלו".

עד כה, אוהד כהן לא נקלע לעימותים. מה קרה כעת, תוכל לתת דוגמא?

"כשבעטנו אחד לשני לשער במהלך המחנה", סיפר יולז'רי, "נכנסו לעימות. אמרתי לו 'אוהד, כשאני מוסר לך את הכדור ואתה תופס, אל תעיף את הכדור הצידה אלא תגלגל אותו לכיווני'. ביקשתי ממנו להשתדל, אבל הוא עשה הכול הפוך וכל הזמן נכנסו לעימותים. שחקנים אמרו לי שהם נותנים לי חודש עד הפיצוץ עם כהן ומסתבר שהם צדקו. שוחחתי עם ניר דוידוביץ' (יולז'רי שימש כשוער המשנה של מכבי חיפה בעונה שעברה). אני תמיד מתייעץ אתו. אף פעם לא נתקלתי בכזה דבר בחיי. שוב, אין לי טענות לניצן שירזי ולמועדון, אבל אני עם אוהד כהן גמרתי. אני לא רוצה לעבוד אתו דקה אחת יותר. ההחלטה שלי היא סופית. מה שקרה פשוט מגעיל".

את תגובתו של אוהד כהן לא ניתן לא היה להשיג.

העימות הזה מצטרף לעימות בו לקחו חלק לפני מספר ימים הקשר סולי צמח והחלוץ רוביל סרסור. השחקנים נקנסו והצוות המקצועי ביקש להשתיק את הפרשה. בעקבות האירוע, ואירועי אלימות נוספים, המאמן ניצן שירזי הטיל עונש קולקטיבי על הקבוצה: ביטול יציאות וחופשים.

בתוך כך, בלם קבוצת בוקראמנגה הקולומביאנית, איוואן אלונסו גארידו (ששה שערים בקבוצתו, ב-93 הופעות), צפוי להגיע להתרשמות בקבוצה. בפתח תקוה ניהלו עם השחקן משא ומתן למעלה משבועיים והוא יגיע, ככל הנראה ביום רביעי, בתיווכו של הסקאוט קובי רפואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully