וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמוז חוזר לתמונת ההרכב

אסף שקד

28.7.2008 / 20:55

תורגל ביחד עם אבראו. יצחקי, שהיה בספק, ערך אימון מלא ועשוי להיות כשיר. אמפולי הודיעה על החתמת בלם ויסלה, אדם קוקוז'קה

חלוצה של בית"ר ירושלים טוטו תמוז חוזר לתמונת ההרכב לקראת משחקה של הקבוצה במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות נגד ויסלה קרקוב. באימון שנערך באצטדיון טדי והיה סגור לתקשורת, תירגל המאמן יצחק שום הרכב עם שני חלוצים, כשתמוז משחק לצידו של סבסטיאן אבראו וארבעה קשרים. דרק בואטנג ודריו פרננדז אחוריים, עידן טל באגף שמאל ואבירם ברוכיאן בימין, מה שאומר שמיכאל זנדברג לא נכלל בהרכב. ההערכה היא כי שום אכן יעלה במערך עם שני חלוצים.

בקבוצה הירושלמית נהנו היום מבשורות טובות בנושא ברק יצחקי. שחקן הרכש החדש-ישן, שהצטרף לקבוצה לפני כשבוע וחצי, ערך היום בערב אימון מלא עם מאמן הכושר דרור שמשון. ביום שלישי ייערך ליצחקי מבחן כשירות ואז יוודע בוודאות עם הוא יוכל לשחק נגד ויסלה קרקוב. כזכור, יצחקי נפצע בקרסולו במשחק האימון מול מכבי הרצליה ביום שישי ורק היום חזר להתאמן עם יתר חבריו.

החלוץ, שסבל מנפיחות בקרסולו, ערך כבר אתמול אימון קל והיום לאחר שהתאמן באופן כמעט מלא, הוחלט שהוא יתלבש למשחק מול קרקוב, אם כי כבר עתה ברור כי יפתח על הספסל ולא בהרכב הפותח, וזאת ללא קשר לפציעה אותה הוא ספג בסוף השבוע.

ההכנות לקראת המשחק במוקדמות ליגת האלופות נמצאות בעיצומן ומחר, לאחר שהקבוצה הפולנית תנחת בארץ, יחלו ההכנות למשחק. אלו יכללו את מסיבות העיתונאים של שתי הקבוצות, את האימונים המסכמים של כל קבוצה ואת הארוחה המשותפת והמסורתית לפני כל משחק בליגת האלופות. מחר יתקיים האימון המסכם של הקבוצה בשעה 17:00 ביית וגן.

בניגוד ליצחק שום שמשאיר את האימון פתוח לכלי התקשורת, הפולנים ככל הנראה יסגרו את האימון וזאת על מנת לא לחשוף את ההרכב לפני המשחק.

קוקוז'קה עובר לארץ המגף

אמפולי האיטלקית הוציאה היום (שני) הודעה רשמית ובה הודיעה שהיא החתימה את בלמה הבינלאומי של וילסה קרקוב, אדם קוקוז'קה, שנכלל בסגל נבחרת פולין ליורו 2008.

קוקוז'קה, שדרש שחרור מראשי ויסלה במהלך הקיץ, מתאמן מזה שבועיים עם המועדון מטוסקנה שירד לליגה השנייה, אבל ויסלה מערימה קשיים בטענה שיש לו חוזה חתום עם הקבוצה ודובר מטעמה אמר היום: "אין לנו כל מידע רשמי לבשר עליו". קוקוז'קה שלח להנהלת ויסלה מכתב כבר לפני כחודשיים ובו הצהיר שהוא רואה את עצמו משוחרר מהחוזה עם הקבוצה ובין הצדדים קיימת מחלוקת קשה כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully