וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: מנוי עד בית הלקוח

מאת יצחק סולומון

28.7.2008 / 18:10

בקבוצה מצאו דרך להביא צופים, עד כה נמכרו למעלה מ-400 מנויים. דיין לא מוצא מחליף לצ'ירסוואה. גורם בקבוצה על הקשר: "הוא צריך להתבייש"

עוד דרך למכור כרטיסי מנוי לליגת העל: עירוני קריית שמונה היא ככל הנראה הקבוצה היחידה בארץ שמוכרת מנויים למשחקי הקבוצה בשיטה של 'עד בית הלקוח'. הקבוצה פרסמה באתר הרשמי שלה שני מספרי טלפון של פעילים בקבוצה, שיגיעו עד בית האוהד, וימכרו לו את המצרך המבוקש. במקביל נמשכת מכירת המנויים מדי יום באצטדיון העירוני. גורם בקריה נקב במספר אליו המועדון שואף להגיע: 1,000 מנויים. עד כה נמכרו למעלה מ-400 כרטיסי מנוי.

למרות שעדיין לא הוציאו הודעה רשמית בנושא, הרי שבקריית שמונה השלימו כבר מזמן עם העובדה שהקשר גואל צ'ירסוואה לא ישחק בקבוצה. המאמן מישל דיין, שלחץ על יושב הראש, איזי שירצקי, לפתוח את הארנק ולשלם לו כ-160 אלף דולר לעונה, צופה בקלטות של קשרים אחרים שמציעים לו סוכני שחקנים. הבעיה היא שדיין עדיין לא התרשם מאף קשר זר שהוצע לו. על התנהלותו של צ'ירסוואה, אמר גורם בקריית שמונה: "עשינו בשבילו מעל ומעבר. הוא צריך להתבייש על הצורה בה הוא מתנהג".

החלוץ יובל אבידור התייחס באתר הרשמי להרכב החסר של קבוצתו, במשחק הצפוי מול מוגרן ממונטנגרו, בגומלין סיבוב המוקדמות הראשון של גביע אופ"א: "אנחנו צריכים להיראות כקבוצה, ולא משנה מי משחק. מה שהביא אותנו לאן שהגענו זה 'הביחד' והקבוצתיות. אני לא חושב שהחיסרון של יניב לביא צריך להשפיע עלינו. נבוא לשם נעשה את העבודה כמו שאנחנו צריכים, נשחק טוב, נבקיע ונראה מה יהיה".

קריית שמונה תמריא ביום שלישי בבוקר למונטנגרו דרך קרואטיה. לאימוני הקבוצה הצטרף הקשר אלעד צחקו, שבעונה שעברה עלה לליגה הלאומית עם קריית אתא. צחקו הוא יוצא מחלקת הנוער של מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully