וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת: שמעון הדרי חזר לא מרוצה ממחנה האימונים

יצחק סולומון

28.7.2008 / 15:50

המאמן לא אהב את רמת הכדורגל שהציגו שחקניו במהלך השהות ברומניה: "אחטא ליושר המקצועי שלי אם אומר שהמחנה היה מוצלח"

"אני לא מרוצה מהמחנה", סיכם מאמן מכבי אחי נצרת, שמעון הדרי, את מחנה האימונים בעיירה פויאנה בראשוב שברומניה, ממנו חזרה הקבוצה מהליגה הלאומית. הדרי הסביר: "בקטע הפיזיולוגי השחקנים עבדו קשה, אבל אני לא מרוצה מרמת הכדורגל שאנחנו מציגים, ויש לנו עוד המון עבודה. אחטא ליושר המקצועי שלי אם אומר, כמו כל מאמן שחוזר מחו"ל, שהמחנה היה מוצלח".

עם מכבי אחי נצרת יצאו למחנה שלושת הזרים, בילי גונזאלס מקוסטה ריקה, סרג' איילי מצרפת וסומיליה טסמבדו מבורקינה פסו. כמו כן היו בין הטסים גם השוער תום אלמדון והקשר וויאם עמאשה שהגיע מקריית שמונה.

שחקני נצרת קיימו ברומניה שני משחקי אימון, מול קבוצות מהליגה השלישית. הם גברו על ג'ורג'יו מבוקרשט 1:2 מצמד של חיים סילבס, וסיימו בתיקו 0:0 נגד טלאה, במשחק שהגיע לטונים גבוהים וכמעט פוצץ, בשל זעמם של הנצרתים על השיפוט הביתי והמקפח. במהלך המחצית השנייה החמיץ חיים סילבס פנדל.

באסיפת פתיחת העונה הבהיר המאמן הדרי לחניכיו כי המטרה היחידה של הקבוצה היא עלייה לליגת העל. "גם אם לא היו מגדילים את הליגות, זו הייתה המטרה שלנו", הסביר. באסיפת סיכום המחנה אמר הדרי לשחקנים: "יש פה לחץ לא מובן. אף אחד במערכת לא מלחיץ אתכם, אבל אתם לחוצים, ומשחקים כאילו יש לכם משקולות על הרגליים. נצטרך לעבוד על הצד הפסיכולוגי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully