וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עראבה עדיין רודפת אחרי רבאח

יצחק סולומון

28.7.2008 / 17:09

הקבוצה שרוצה לעלות לליגה הלאומית מעוניינת בבן הכפר. בסכנין עשוים להיענות אם המגן ימצא אשם בפרשת הבשמים בדיוטי פרי

יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, נתון בשבועות האחרונים ללחצים בלתי פוסקים מראשי הכפר השכן, עראבה, שמבקשים מגנאים להחזיר הביתה את בן הכפר, עבד רבאח. למגן הוותיק חוזה לעונה נוספת בסכנין, וגנאים מתנגד בתוקף לשחרר את השחקן. עד השבוע היה נחוש גנאים בסירובו לשחרר את המגן שלו, כאשר המאמן, פרדי דוד, לחץ אף הוא לא לשחרר אותו. אלא שפרשת הדיוטי פרי, אליה נקשר שמו, עשויה להקל על היושב ראש את ההחלטה לשחרר את רבאח, אם וכאשר יתברר כי היה קשור לפרשה. כרגע הדעה בסכנין היא כי יש להמתין עד סיום חקירת המשטרה, ואז להחליט כיצד לנהוג.

אחווה עראבה העפילה השנה לליגה א' ובקבוצה כבר מסתכלים קדימה ומדברים על עלייה, שכן הקבוצה שתעפיל בעונה הקרובה מליגה א', תעלה היישר לליגה הלאומית, הישג אדיר לקבוצה שאת רוב שנותיה בילתה בליגה ב'. לאנשי עראבה נמאס לחסות בצילה של השכנה מסכנין, והם משוכנעים שאם זו עשתה פריצת דרך לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי, גם הם מסוגלים. הפרשה שאליה נקשר שמו של רבאח לא עושה יותר מדי רושם על אנשי עראבה. "מנסים להפליל אותו, לתפור לו תיק. הוא האדם האחרון שיהיה מעורב בדברים כאלה", אומרים בכפר הצפוני.

בעונה הבאה מתכוונים בעראבה להשקיע תקציבי ענק במטרה לעלות. הם החתימו את השוער אושרי לוי לשנתיים נוספות, וצירפו חלוצים 'תותחים' בקנה מידה של ליגה א', יניב אברג'יל ורפי כהן. "מהרגע שהבטחנו את העלייה לליגה א', השם הראשון שעלה אצלנו הוא עבד רבאח", אומר גורם בעראבה. ראשי הקבוצה פנו לכדורגלן, שהסביר להם כי יש לו חוזה בסכנין. "דברו עם מאזן, מה שהוא יחליט מקובל עלי", אמר להם המגן, שהתחיל את הקריירה שלו בקבוצה.

"זו הצעה שיכולה לסדר אותי בחיים"

ההצעה של עראבה כוללת חוזה לארבע שנים, וכן הבטחה לאימון הקבוצה לאחר שיפרוש ממשחק פעיל. "זו הצעה בהחלט מכובדת", אומרים בסביבתו של השחקן. לטובת מסע השכנועים נרתם גם ראש המועצה, שהיה רוצה לראות את רבאח חוזר הביתה. רבאח, מהנדס בהשכלתו, אפילו קיבל הצעה לעבוד במועצה המקומית, העיקר שיחזור הביתה.

שחקנים בסכנין אמרו כי רבאח הודה בפניהם כי הוא מתלבט. "זו הצעה שיכולה לסדר אותי בחיים", אמר להם. שחקן בסכנין אמר: "בעראבה עבד הוא גיבור מקומי. אין עוד אף אחד בכפר שיצא משם, עשה קריירה בליגת העל, והגיע לנבחרת. זו הסיבה שהם 'חמים' עליו". בסכנין סיפרו כי רבאח היה בימים האחרונים כבוי, בגלל הפרשה. "הוא אדם חזק, הוא ייצא מזה", אמרו.

גורם המקורב לשחקן אומר: "גם עבד רבאח מתחיל להסתכל קדימה, לעבר העתיד. כמה בן אדם יכול להחזיק מעמד בלחץ של ליגת העל? בליגה א' הכל יותר איזי. יש אימוני ערב במקום אימוני בוקר, פחות אימונים בשבוע, זה בהחלט יכול להתאים למי שכבר ראה הכל".

  • עוד באותו נושא:
  • עבד רבאח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully