וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: בוון פרנסמן חתם במכבי נתניה

אייל בן יעקב

28.7.2008 / 15:56

לאחר שסירבו לאשר את הדיווח בתקשורת הדרום אפריקאית, הודיעה מכבי נתניה רשמית על החתמתו של הבלם בוון פרנסמן לארבע שנים

כצפוי, מכבי נתניה הודיעה היום (שני) רשמית על החתמתו של בלם נבחרת דרום אפריקה, בוון פרנסמן, לארבע שנים. כבר אתמול (ראשון) פרסמו כלי התקשורת בדרום אפריקה על חתימת השחקן בנתניה, אך במכבי נתניה סירבו לאשר את הדיווח, כשאחד מחברי הנהלת המועדון אף הכחיש את הידיעה בציטוט לאתר כדורגל בדרום אפריקה.

כאמור, היום בנתניה שינו את הגירסה והודיעו על צירופו של השחקן. בעקבות צירופו של פרנסמן תצטרך נתניה לשחרר את אחד מחמשת הזרים שכבר חתומים אצלה בקבוצה לעונה הבאה. ההחלטה לגבי זהות הזר שישוחרר תתקבל מחר (שלישי). גורמים בנתניה מעריכים כי יהיה זה פרנסיס קיויו, שעדיין לא חזר לישראל לאחר מחנה האימונים. פרנסמן מצטרף למצבת הבלמים הגדולה של נתניה הכוללת את: לואיס מרין, גולן חרמון וזאב חיימוביץ'.

פרנסמן, בקרוב בן 25, הוא בלם המתנשא לגובה של 1.87 מ'. הוא שיחק בשנתיים האחרונות בקבוצת מורוקה סוואלוס ונבחר לשחקן המצטיין של הקבוצה, בקרב חבריו השחקנים. לפני כן הוא שיחק בקייזר צ'יפס וכן תקופה קצרה במוסקרון הבלגית. הוא נבחן במשך שבוע במחנה האימונים של נתניה באוסטריה, ושותף במשחקי האימון של הקבוצה, לפני שהוחלט להחתימו. כזכור, בעונה שעברה השחקן היה קרוב למעבר למ.ס אשדוד במהלך חלון ההעברות, אך בסופו של דבר נשאר בדרום אפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully