וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורה ובוכה

28.7.2008 / 13:25

מני רמירז התבכיין על היחס של בוסטון אליו, מה שלא הפריע לו לסייע לרד סוקס להימנע מסוויפ ביתי עם 2:9 על היאנקיז. ניצחון למטס

בוסטון - ניו יורק יאנקיז 2:9

היחסים של מני רמירז והרד סוקס תמיד היו מורכבים, ולפני המשחק השלישי בסדרה עם היאנקיז הוא התלונן על היחס אליו ואמר כי אין לו בעיה להיות מועבר בטרייד: "אני התעייפתי מהם והם ממני. אם הם רוצים להעביר אותי, לא אתנגד. לא מעניין אותי איפה אשחק, אם אני צריך להיות בעירק, שם אהיה. העבודה שלי היא לשחק בייסבול". הרד סוקס חשבו לא פעם להעביר את רמירז וגם עכשיו יש דיבורים על העניין. הסלאגר נמצא בשנה האחרונה של חוזהו, כשלבוסטון יש אפשרות לממשו לעוד שתי עונות. רמירז יכול להטיל וטו על טרייד מתוקף היותו שחקן "10/5", שחקן שנמצא בליגה עשר שנים ובאותה קבוצה חמש עונות.

אבל אחרי ההשתפכות של מני הוא ידע לעשות את ההפרדה ובא לעבודה, כשהוא רושם שלוש חבטות, בהן שני דאבלים, ושני ריביז בדרך לניצחון שמנע סוויפ בסדרה עם היאנקיז. דייויד אורטיז חבט להומר ראשון מאז החזרה שלו לליגה וג'ון לסטר היה דומיננטי על הגבעה עם שבעה ושמונה. סידני פונסון רשם את ההפסד.

עוד מהיאנקיז: ריץ' "גוס" גוסאג', הוצג בהיכל התהילה בקופרסטאון. גוסאג' היה קלוזר במרבית שלבי הקריירה והיה חבר בקבוצה הגדולה של היאנקיז של סוף שנות ה-70. הוא היה גם חברו הטוב של התופס ת'ורמן מאנסון, שנהרג בתאונת מטוס ב-1979 ושיחק במהלך הקריירה (1972-1994) גם בוייט סוקס, בפיטסבורג, בסן פרנסיסקו, בסן דייגו, בשיקגו קאבס, בטקסס, באוקלנד ובסיאטל. יחד אתו נבחר להיכל המנג'ר דיק וויליאמס, שזכה עם אוקלנד באליפויות ב-1972 וב-1973.

השיא של זיגלר

קנזס סיטי - טמפה ביי 1:6

הניצחון של בוסטון החזיר אותה לפער של משחק אחד מהרייז, מכיוון שקייל דייויס השבית את חובטיהם במשך חמישה אינינגים וזכה בניצחון. בילי באטלר חבט להומר והכניס ארבעה רצים הביתה, אנדי זוננשטיין רשם את ההפסד.


קליבלנד - מינסוטה 4:2

ג'סטין מורנו לא ממש מצטיין בדרך כלל מול רפאל פרז, אבל הפעם עקץ את המגיש השמאלי של קליבלנד עם דאבל בן שתי ריצות באינינג התשיעי. ניק בלקבורן הגיש שבעה ושלושה לטווינס וג'רמי סאוורס עמד על פרפקט גיים בכניסה לאינינג השישי וסיים עם שמונה וחמישה. שניהם לא רשמו את ההכרעה, כשבסופו של דבר ניצח מאט גרייר וג'ו ניית'ן שמר בהצלחה. מינסוטה חזרה למרחק של 2.5 משחקים משיקגו וייט סוקס.


דטרויט - שיקגו וייט סוקס 4:6

הטייגרס רק יכולים להצטער על הפספוס שלהם בסדרה הזו, בה יכלו לצמק את הפער מהפסגה, אבל לפחות לא יצאו עם סוויפ. זאק מיינר הגיש שישה וטיגן חמישה, קרטיס גרנדרסון ומרקוס ת'יימס חבטו להומרים והנמרים חבטו 11 פעמים בחאווייר ואסקז המפסיד, שסיים עם שבעה, שלושה ושש ריצות חובה. איי ג'יי פיירזינסקי וג'רמיין דיי עם הומרים לשיקגו.


בולטימור - לוס אנג'לס איינג'לס 2:5

שישה אינינגים סולידיים הספיקו לגארט אולסון מול ארווין סנטנה, שנחלש מאוד מפתיחת העונה המוצלחת שלו ורשם הפסד חמישי העונה. שמירה מספר 30 לג'ורג' שריל.


טורונטו - סיאטל 5:1

ג'רוד וושבורן הגיש שמונה אינינגים מצוינים, והסתייע באינינג שישי בן ארבע ריצות שחילץ את חבריו מפיגור 1:0 ליתרון 1:4. חוזה וידרו עם הומר על שון מרקום המפסיד, ג'ון מקדונלד עם הומר לבלו ג'ייז.


אוקלנד - טקסס 5:6

בראד זיגלר הוא מגיש מהבולפן של אוקלנד. זה לא נתון יותר מדי משמעותי. מה שמשמעותית היא העובדה שעם שני אינינגים נטולי ריצות חובה הוא העלה את מאזנו ל-27 אינינגים ללא ספיגת ריצה מאז שהחל את הקריירה לפני חודשיים. הנתון הזה שבר שיא בן 101 שנה (ולמקרה שלא הבנתם מהו הנתון - מספר האינינגים הארוך ביותר ללא ספיגה למגיש שרק החל את דרכו במייג'ורס. אוי, האמריקאים האלה). קורט סוזוקי וג'ק קאסט עם הומרים, ג'רי בלווינס עם הניצחון ויוסטון סטריט עם השמירה. אריק הרלי עם ההפסד.

מכוער זה יפה

שיקגו קאבס - פלורידה 6:9

הקאביז חזרו מפיגור 5:0 כדי לנצח משחק שבו ההגשה הפותחת שלהם (ג'ייסון "בא לי להקיא" מארקי) לא עבדה, בלשון המעטה. מייק ג'ייקובס העלה את פלורידה ליתרון עם שני הומרים וחמישה ריביז, אבל באינינג השלישי שמו הקאביז שתי ריצות וברביעי עוד שלוש וחזרו. הם שבו גם מפיגור 6:5 עם ארבע ריצות באינינג השביעי, שלוש מדאבל מנקה בסיסים של מייק פונטנו. אלפונסו סוריאנו ודרק לי עם הומרים, צ'אד גאודין עם הניצחון וג'ף סמארדזיה עם השמירה. הומר לדני אוגלה בפלורידה, הפסד למארק הנדריקסון.


מילווקי - יוסטון 11:6

גם המשחק הזה לא היה מפגש נאה לעין מבחינת המגישים. הברוורס עלו ליתרון 1:4 רק כדי לראות את ג'ף סופאן מתפרק באינינג החמישי ומרשה לאסטרוס לפתוח בריצה של שבע ריצות. ג'ף בלום חבט לשני הומרים והכניס ארבעה רצים הביתה, כריס סמפסון זכה בניצחון. הומר לריאן בראון על הרכש החדש של האסטרוס, רנדי וולף שהגיע מסן דייגו.


פילדלפיה - אטלנטה 10:12

ואם הגענו למשחקים מכוערים, זה כנראה המכוער שבהם. הסדרה המוטרפת הזו הסתיימה בניצחון של הפיליז, ששמרו על פער המשחק האחד מהמטס. כמו יום לפני כן, גם הפעם הפיליז סגרו פיגור גדול, של 5:0, השוו ל-5:5 ולאחר מכן עלו ל-5:12. סגור? לא בסדרה הזו, כשחמש ריצות של הברייבס באינינג השמיני גרמו דפיקות לב מואצות, עד שבראד לידג' סגר את הדלת עם שמירה מספר 24 ב-24 הזדמנויות. קליי קונדרי עם הניצחון, ג'ימי רולינס, פאט ברל, כריס קוסט, שיין ויקטורינו וג'ייסון וורת' עם הומרים לפיליז. ג'וליאן טבארז הפסיד, קלי ג'ונסון ועומאר אינפאנטה עם הומרים לברייבס.


ניו יורק מטס - סט. לואיס 1:9

יוהאן סנטנה גמא את כל המרחק עם תשעה וחמישה, ולשם שינוי גם קיבל תמיכה התקפית ראויה שעזרה לו להגיע לניצחון התשיעי שלו העונה. דייויד רייט, פרננדו טאטיס ורמון קסטרו עם הומרים למטס, אלברט פוחולס עם הומר מספר 20 בקרדינלס. קייל לוהש עם ההפסד.


לוס אנג'לס דודג'רס - וושינגטון 0:2

ושוב, ההתקפה המאותגרת של הנשיונאלס נכנעה, הפעם לקלייטון קרשאו, שרשם שישה וחמישה ונעזר בשמירה של ג'ונתן ברוקסטון. ג'ייסון ברגמן עם ההפסד.


סן פרנסיסקו - אריזונה 7:2

רנדי ג'ונסון ממשיך בכושר הטוב, ועם שבעה אינינגים טובים קצר ניצחון שמיני העונה, שהשאיר את הדי-באקס בפסגה במרחק של משחק אחד מהדודג'רס. קונור ג'קסון ומארק ריינולדס עם הומרים לאריזונה, בארי זיטו עם ההפסד.


סינסינטי - קולורדו 11:0

סוויפ נאה לרוקיז, שממשיכים לנצח ולשמור את עצמם בתמונת הפלייאוף. שישה אינינגים לאובלדו חימנז הלוהט, הומרים לג'ף בייקר, גארט אטקינס וכריס יאנטה. ג'וש פוג עם ההפסד.


במשחק נוסף: פיטסבורג - סן דייגו 3:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully