וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות במחנה האימונים בהולנד, שחקנים נקנסו

28.7.2008 / 10:40

הצוות המקצועי של מכבי פ"ת השתיק את הפרשה, במהלכה נרשמה תקרית בין צמח לסרסור שנקנסו ויתרמו כסף לאקי"ם. שירזי הטיל עונש קולקטיבי

לא שקט במחנה האימונים של מכבי פתח תקוה בהולנד: במהלך משחק אימון שהתקיים לפני מספר ימים התעמתו הקשר סולי צמח והחלוץ רוביל סרסור. השחקנים נקנסו והצוות המקצועי ביקש להשתיק את הפרשה. בעקבות האירוע, ואירועי אלימות נוספים, המאמן ניצן שירזי הטיל עונש קולקטיבי על הקבוצה: ביטול יציאות וחופשים.

העימות בין צמח לסרסור גלש לפסים אלימות וכלל דחיפות וקללות. השניים הגיעו לשיחת הבהרה עם ראשי המועדון שהטילו עליהם קנס בגובה אלף שקל. "תתרמו את הכסף הזה לילדים חולים", נאמר להם במהלך השיחה. השניים יעבירו את הכסף כתרומה, ככל הנראה לאקי"ם. יש לציין כי חברי ההנהלה, משה זוארץ, עמוס לוזון והסקאוט, קובי רפואה, לא שהו במחנה בזמן התקרית, וקיבלו עדכון כללי בלבד לאחר מכן.

שחקנים בקבוצה סיפרו היום: "יש לא מעט תקריות במחנה. חלק מהשחקנים הצעירים לא מבינים איפה הם חיים, כדאי שאנשים יפנימו שאנחנו קבוצת כדורגל ולא חוג לבושידו". אתמול בערב, כאמור, הודיע שירזי לשחקנים כי החופשה שמתוכננת להתקיים מחר מבוטלת והם יישארו במתחם מתקן האימונים. שחקנים בקבוצה אמרו על כך: "יש כאן אנשים שעובדים קשה כל המחנה. איך הם לא מתביישים להטיל עלינו עונש קולקטיבי?". את תגובתו של שירזי לא ניתן היה להשיג.

אתמול הפסידה הקבוצה ללוקומוטיב סופיה בתוצאה 1:0. שירזי לא היה מרוצה ממה שראה ובסיום צרח על השחקנים ואמר להם: "אתם צריכים להתבייש. סמרטוטים". "בחיים לא ראיתי את ניצן ככה", העיד אחד השחקנים אתמול. "הוא היה באטרף". למרות הביקורת, בקבוצה מרוצים מאוד מהשתלבותם של עומר בוקסנבוים ועידן מליחי. צמח, אגב, הורחק אתמול בדקה הרביעית של המשחק. מאוחר יותר הורחק גם אורי לוזון. הקבוצה תשוב ביום רביעי לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully