וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיע, לא מגיע

27.7.2008 / 19:11

ה-GM של גרין ביי טד תומפסון הצליח לשכנע את ברט פארב לא להתייצב לאימוני הפאקרס. ניו אינגלנד החתימה את הרץ למונט ג'ורדן

זיגזוגי ברט פארב קיבלו תפנית נוספת היום (ראשון), כש-"ספורטס אילוסטרייטד" דיווח כי ה-GM של גרין ביי, טד תומפסון, הגיע לסיכום עם פארב, לפיו הקוורטרבק לא יתייצב לאימוני הקבוצה. "רציתי להגיע, אבל טד ואני דיברנו והוא ביקש עוד יומיים כדי לנסות ולפתור את הבעיה", אמר פארב. הוא הוסיף כי שוחח גם הקומישינר רוג'ר גודל: "אני מקווה שהוא יכול להיות סוג של בורר בפרשה הזו". למאמן, מייק מקארתי, נמאס מהסיפור הזה: "אמרתי פעם אחר פעם שארון רוג'רס הוא הקוורטרבק הפותח שלנו. אני כבר לא יודע איך לענות על השאלה הזו".

רץ אחורי חדש לניו אינגלנד, בנוסף לפותח לורנס מארוני: למונט ג'ורדן. ג'ורדן חתם לעונה אחת בפטריוטס, לאחר שביום שישי שוחרר על ידי אוקלנד, שתשתמש בדארן מקפאדן כרץ הפותח שלה. ג'ורדן סבל מפציעות בשתי העונות האחרונות בריידרס, ועונתו הטובה ביותר הייתה 2005, בה שיחק ב-14 משחקים וקיבל 272 נשיאות ל-1,025 יארד ותשעה טאצ'דאונים.

קנזס סיטי הגיעה לסיכום עם בחירת הדראפט הראשונה שלה, התאקל ההגנתי גלן דורסי, על 51 מיליון דולר לחמש שנים. אסאנטה סמואל, מגן הפינה של פילדלפיה, נטש את האימון בגלל פציעה בשרירי הירך ויעבור בדיקת MRI.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully