וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שום צפוי לעלות עם חלוץ אחד

אסף שקד

27.7.2008 / 19:12

מאמן בית"ר ירושלים תירגל הרכב עם זנדברג, ברוכיאן ואבראו בחלק הקדמי. טוטו תמוז, שהצטיין במחנות האימונים, כנראה יירד לספסל

בית"ר ירושלים ממשיכה להתכונן במרץ למשחק מוקדמות ליגת האלופות מול ויסלה קרקוב ביום רביעי (20:45, שידור בערוץ הספורט) ועל פי האימונים האחרונים נראה שיצחק שום כבר יודע מהו ההרכב איתו יעלה למשחק באצטדיון טדי.

מהאימונים מסתמן כי למרות הכושר המצוין אותו הוכיח טוטו תמוז בשני מחנות האימונים של הקבוצה בשבועות האחרונים, אבירם ברוכיאן ומיכאל זנדברג יועדפו על פניו ואילו סבסטיאן אבראו יפתח כחלוץ חוד בודד. תמוז עצמו צפוי לחכות להזדמנות מהספסל, כמו גם עמית בן שושן ומשה אוחיון. ברק יצחקי, שהצטרף לקבוצה מאוחר ונמצא בספק למשחק, לא יפתח גם אם ימצא כשיר.

שלישיית הקישור המרכזית תורכב כמו בעונה שעברה, מעידן טל ומדרק בואטנג, כשאת מקומו של גל אלברמן יתפוס כצפוי דאריו פרננדז. על פי השבועות האחרונים נראה שזה גם יהיה השלד שירוץ במרכז המגרש שצהוב-שחור במהלך העונה הקרובה. חוליית ההגנה תורכב מכריסטיאן אלברז, יואב זיו, אריק בנאדו ותומר בן יוסף.

ברק יצחקי ערך היום אימון ריצה קליל לצדו של שמעון גרשון, והוא צפוי להיכלל בסגל ולהיות חלק מהאופציות ההתקפיות המרובות של שום על הספסל.

100 הכרטיסים האחרונים שהוצעו היום למכירה אזלו במהירות, והאיצטדיון, כמובן, יהיה מלא עד אפס מקום. ביום שלישי יתכנסו השחקנים בבית מלון בירושלים לקראת האימון המסכם, וישהו יחד עד למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully