וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעה: הזוכה בגביע הטוטו תשחק באירופה

27.7.2008 / 18:13

מועצת ההימורים בספורט התכנסה כדי לדון בהצעות חדשות שיובאו בפני ההתאחדות לכדורגל. מסתמן שהמפעל יערך השנה כמתוכנן

בישיבה של מועצת ההימורים בספורט שהתקיימה היום (ראשון), החליטה המועצה להגיש הצעת פשרה להתאחדות לכדורגל על מנת להמשיך ולקיים את מפעל גביע הטוטו. על פי ההצעה, ההתאחדות תקבל 9 מיליון שקלים בעונה הבאה וזאת בניגוד לדרישתה לקבל 12 מיליון.

אחד מסעיפי ההסכם מדבר על כך שהזכוה בגביע הטוטו תייצג את ישראל באחד מהסיבובים המוקדמים של גביע אופ"א או במפעל חלופי שיחליף למעשה את מפעל האינטרטוטו, שזו היא שנתו האחרונה. גם מהמפעל החלופי הזה ניתן יהיה להעפיל לאופ"א.

כעת ההתאחדות תדון בהצעה ושם אמרו היום כי נראה שבסופו של דבר גביע הטוטו אכן יתקיים העונה, אך לא ברור באילו תנאים. אם בהתאחדות לכדרוגל יחליטו מחר לאשר את ההצעה של מועצת ההימורים, יתקיים כבר בסוף השבוע הקרוב מחזור גביע הטוטו ובכך תסתיים הסאגה.

כזכור, ביום חמישי האחרון הודיעו בכירים בהתאחדות שמשחקי גביע הטוטו יבוטלו העונה וזאת לאחר פיצוץ במשא ומתן עם מועצת ההימורים. אחד מהמחלוקות בין הטוטו להתאחדות קשורה לאורך החוזה בין הצדדים. בהתאחדות מעוניינים בחוזה לעונה ובטוטו לטווח ארוך. במהלך הבוקר התקיימו מספר שיחות בין גורמים בשני הצדדים על מנת לגשר על הפערים ואלו סללו את הדרך להצעות החדשות שהוגשו היום.

ברוך דגון, דובר המועצה להימורים אישר היום את הדברים: "קיימנו היום דיון פנימי של המועצה הוחלטנו להגיש הצעה נוספת להתאחדות לכדורגל בנושא גביע הטוטו. העברנו את עקרונות ההסכם לאבי לוזון וניתן להם זמן עד מחר בצהריים להחזיר תשובה בנדון.

"אני חושב שהסכום שהוצע הוא סכום מכובד לכל הדעות ואפשר לקחת לדוגמה כמו קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב, שהוא מותג חזק יותק מגביע הטוטו ועליו משלמת אלקטרה, הספונסרית החדשה, סכום שמתקרב ל-3 מיליון בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully