וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ויתרה על סלובניה

27.7.2008 / 16:40

הקבוצה לא תצא כמדי שנה למחנה אימונים בסלובניה. מזרחי: "לא יתאפשר לנו בעיקר בגלל הנבחרת". בירנבוים ממתין להחלטת סולומון

עוד מסורת רבת שנים תקטע הקיץ, לאחר שאנשי מכבי תל אביב החליטו לוותר על עריכת מחנה האימונים המסורתי בחו"ל. בשנים האחרונות נהגה מכבי להמריא מדי קיץ לסלובניה, כאשר קודם לכן התארחה באופן קבוע בבורמיו שבאיטליה. "השנה לא יתאפשר לנו לצאת למחנה אימונים, בעיקר בגלל הנבחרת", הסביר יו"ר מכבי, שמעון מזרחי.

עיקר ההכנה של מכבי לעונה הקרובה תעשה דרך טורנירי ידידות שונים. מכבי תיקח חלק בטורניר על שם אלכנסדר גומלסקי במוסקבה, בהשתתפות אלופת אירופה צסק"א, פנאתינייקוס אתונה וז'לגיריס קובנה, ולאחריו תמשיך לטורניר נוסף בלובליאנה, בהשתתפות אולימפיה המקומית ושתי קבוצות נוספות. לאחר מכן, ב-4 באוקטובר, תערוך הקבוצה משחק פרידה לניקולה וויצ'יץ' בהיכל מול אולימפיאקוס, ותקיים משחק אימון נוסף מול היוונים יממה לאחר מכן. במקביל, מסתמן כי מכבי תצא למספר ימי גיבוש והכנה בגליל העליון.

אפי בירנבוים עדיין ממתין להחלטתו של וויל סולומון, המועמד המועדף עליו לאיוש עמדת הרכז. גורמים בקבוצה העריכו כי סולומון יעביר את תשובתו במהלך השבוע הקרוב. בין לבין מוצעים לקבוצה שמות נוספים, כמו רכזה של המיאמי היט, ג'ייסון וויליאמס, אולם ההנחה היא שסולומון לא יצליח לאתר חוזה ב-NBA ויצטרף לקבוצה בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully