וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט נאחז באוויר

קרן שמש

27.7.2008 / 13:18

השחקן במו"מ על חזרתו להפועל ת"א, אביו יעקב ורמוט: "יש דרישות של גנט, אם להשאלה או מכירה". גם קורטריק הבלגית מעוניינת בקשר

הקשר גילי ורמוט מקווה כי יצטרף להפועל תל אביב כבר בנסיעתם הקרובה למחנה האימונים הקצר באיטליה, המתוכנן מיד לאחר משחק הגומלין נגד יובנס דוגנה, שיתקיים ביום חמישי השבוע. ורמוט, שהביע רצון לחזור להפועל תל אביב, מחכה להתקדמות במשא ומתן בין קבוצתו הבלגית, גנט, להפועל תל אביב. ורמוט עצמו אמר כי הנושא יתבהר בימים הקרובים, "בינתיים אין משהו חדש, יש משא ומתן ואנחנו מחכים".

אביו של השחקן, יעקב ורמוט, המטפל בענייניו האישיים של בנו, אמר כי השחקן מעוניין לשחק בהפועל תל אביב, אך הדבר אינו תלוי בו. "תוך כמה ימים אנחנו נדע מה יהיה, אלו לא דברים שתלויים בנו, יש דרישות של הקבוצה הבלגית, הדברים מורכבים ולא פשוטים, כרגע אין שום דבר סגור, לא אם מדובר בהשאלה או מכירה, בכל מקרה אנחנו מקווים לטוב".

העיתונות הבלגית מדווחת כי בנוסף למשא ומתן עם הפועל תל אביב, מתקיימות שיחות עם קורטריק הבלגית שמעוניינת גם היא בשחקן, וכי העדיפות של גנט היא השארתו של השחקן בבלגיה. עוד דווח כי בנוסף להפועל תל אביב, בית"ר ירושלים הביעה אף היא הביעה התעניינות בוורמוט.

במידה שלא יתקיים שידור של משחק הגומלין בין יובנס דואגנה להפועל תל אביב, ארגון אולטראס הפועל מתכוון לארגן הקרנה של המשחק הגומלין במועדון בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully